Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zoeken op de telenet website
#11
Heren wij zijn dat hier niet gewoon op dit voortreffelijke forum van mastermagic. ik verzoek jullie dan ook beleefd dit forum te veralten. vecht jullie ruzie verder uit op het getikte forumAngry
Antwoord
#12
Citaat:Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service
Slechte service zoals ik nu krijg van telenet van vrijdag jl...
Ik heb woppa 120 en ik haal momenteel down 80.00 en upload is niet te meten wegens time out.
Ik heb alles nagekeken wat ik kan nakijken snelheid gemeten rechtstreeks op een geresette modem.
Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
Nu moet jij dat eens oplossen voor mij en voor mij eens telenet contacteren.
Ge zult dan merken met welke ziekelijke organisatie je te maken krijgt bij telenet.
___________________________________________________________
Ik ben al jaren(12 jaar) een tevreden klant.
Haal al jaren de beloofde snelheid.Nog NOOIT problemen gehad.
4 x een upgrade gedaan.Steeds probleemloos verlopen.Ook de facturatie.
Zit nu met Fibernetxl 150/6Mbps.Haal vlot 142/6Mbps ook savonds in de drukke uren.Meermaals bewezen op de fora's.
Als de fout niet bij jou ligt,wat je zeker weet,laat technieker komen,en ligt de fout bij Telenet is het gewoon gratis.NietSleepy
Antwoord
#13
Dat is het zelfde zoals in de tijd bij belgacom.Daar heb ik ook een paar maal gezeten.Als je daar op het forum leest zijn er ook telkens problemen dat het te traag is.Wel die jaren dat ik er heb gezeten heb ik er in ieder geval niets van gemerkt.
Antwoord
#14
Citaat:
(11-11-2013, 18:11)tarzan schreef: Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service
Slechte service zoals ik nu krijg van telenet van vrijdag jl...
Ik heb woppa 120 en ik haal momenteel down 80.00 en upload is niet te meten wegens time out.
Ik heb alles nagekeken wat ik kan nakijken snelheid gemeten rechtstreeks op een geresette modem.
Ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
Nu moet jij dat eens oplossen voor mij en voor mij eens telenet contacteren.
Ge zult dan merken met welke ziekelijke organisatie je te maken krijgt bij telenet.
___________________________________________________________
Ik ben al jaren(12 jaar) een tevreden klant.
Haal al jaren de beloofde snelheid.Nog NOOIT problemen gehad.
4 x een upgrade gedaan.Steeds probleemloos verlopen.Ook de facturatie.
Zit nu met Fibernetxl 150/6Mbps.Haal vlot 142/6Mbps ook savonds in de drukke uren.Meermaals bewezen op de fora's.
Als de fout niet bij jou ligt,wat je zeker weet,laat technieker komen,en ligt de fout bij Telenet is het gewoon gratis.NietSleepy

zal overal wel iets zijn
Antwoord