Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
videoland vele nieuwe titels
De Nederlandse online streamingdienst Videoland heeft deze week het aanbod met 45 titels uitgebreid. Net als in voorgaande weken ligt hierbij de nadruk op series en programma’s die eerder zijn uitgezonden op de zenders van eigenaar RTL Nederland.

Onder het nieuwe aanbod van films zijn eerdere bioscoopsuccessen als From Paris With Love en Gods of Egypt. De meest recente film die Videoland deze week aan het aanbod heeft toegevoegd, is A Family Quartet.

Veel programma’s RTL

Streamwijzer stelt onder de noemer series ook afleveringen van programma’s die onder meer op de tv-zenders RTL 4 en RTL 5 zijn uitgezonden. RTL Nederland is vorig jaar gestopt met terugkijkdienst RTL XL Premium. Het kijken van eerder uitgezonden programma’s zonder reclameonderbrekingen en gedurende een langere tijd is hierdoor alleen mogelijk met een Videoland-abonnement.
Antwoord
maar niet officieel te krijgen in belgie met een Belgisch adres........
Antwoord
das wel ik heb nog nooit een hollands adres gerbruikt gewoon in westerlo je lid maken in videoland of op hun website en kijken maar. ik heb al 5 jaar abonnement
Antwoord
ik heb het geprobeerd op hun site en kon het niet omdat ik niet in Nederland woon, toen kon het misschien nog maar nu laatste maanden toch niet.
Antwoord
Begrijp niet nooit adres moeten gebruiken
Antwoord