Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Orange Belgium bereikt de belangrijke mijlpaal van 300.000 convergente klanten
#1
Na de lancering van zijn eerste convergente aanbod Love Trio (internet + TV + mobiel) in mei 2016 en nu een jaar na de lancering van zijn disruptieve aanbod Love Duo (internet + mobiel), kondigt Orange Belgium aan dat het nu meer dan 300.000 Love-klanten heeft weten te overtuigen.

Maiva uit Anderlecht is de gelukkige 300.000ste klant die zich abonneert op een Love Trio-pakket. Hij werd verrast door een ontmoeting met de bekende Belgische presentator David Antoine, die hem bovendien het geweldige nieuws bracht dat hij een volledig jaar gratis Love krijgt, alsook een gloednieuwe Fairphone om dit belangrijke nieuws te vieren.

Hoewel de Belgische convergente markt lange tijd massaal gedomineerd werd door de gevestigde spelers, slaagde Orange Belgium er toch in een sterk en relevant alternatief aan te bieden met zijn Love-portfolio. Dat werd helemaal vanaf nul opgebouwd, mede dankzij het langdurig werken aan de verbetering van de regelgeving voor wholesaletoegang tot de kabelnetwerken.

Bovendien verhoogde Orange Belgium voortdurend de kwaliteit van zijn vaste diensten door nieuwe zenders toe te voegen aan het TV-aanbod, door een internetboost te bieden om 400MB/s downloadsnelheden te bereiken en recent nog door voor het eerst een zeer competitief content pakket toe te voegen voor fans van Belgisch voetbal, terwijl het internationale voetbal nog steeds gratis in het basispakket is opgenomen. Orange Belgium is er nog trotser op dat dit alles is bereikt zonder dat de prijs van de convergente bundels sinds de lancering in 2016 is gestegen.

Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium, geeft commentaar: "Als ‘bold challenger’ zijn we blij dat we de belangrijke kaap van 300.000 Love-klanten hebben bereikt. Terwijl we disruptief en competitief bleven op de Belgische mobiele markt, slaagden we erin om een sterke positie op de convergente markt op te bouwen, dankzij een transparant en zorgeloos aanbod voor onze klanten. Het groeiende aantal Love-klanten bevestigt duidelijk de kwaliteit van ons aanbod."
Antwoord