Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TLC Duitsland in 2014 FTA
#1
Discovery Networks Deutschland is set to launch TLC in Germany as a free-to-air channel in 2014.

The channel is the fourth one in the country from Discovery, who already has DMax as a FTA channel and Discovery Channel and Animal Planet as pay channels. TLC will be distributed on all platforms, including cable, IPTV and satellite DTH.

Susanne Aigner Drews, managing director, Discovery Networks Deutschland: “We are confident that the German female audience is ready for something new. TLC offers 100 percent real-life entertainment in a way that has not existed so far in Germany. It conveys a positive life attitude, it is bold and credible. We are therefore extremely pleased to launch TLC now also in Germany. “

The female skewed channel is already available to 300 million homes in 160 countries, including the Netherlands and the UK with programmes such as Here comes Honey Boo Boo, Cake Boss, Ultimate Shopper, Say yes to the dress and Breaking Amish. The chnanel targets women between 20 and 49 years with non-fiction programming.

Citaat:Discovery Networks Deutschland is ingesteld op TLC lanceren in Duitsland als een free-to-air kanalen in 2014.

Het kanaal is de vierde in het land van de Discovery, die al DMax als een FTA kanaal en Discovery Channel en Animal Planet als betaalkanalen. TLC zal worden verspreid op alle platformen, zoals kabel, IPTV en satelliet DTH.

Susanne Aigner Drews, managing director, Discovery Networks Deutschland: "Wij zijn ervan overtuigd dat de Duitse vrouwelijke publiek is klaar voor iets nieuws. TLC biedt 100 procent real-life entertainment op een manier die tot dusver niet heeft bestaan ​​in Duitsland. Het getuigt van een positieve levenshouding, het is vet en geloofwaardig. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat TLC nu starten ook in Duitsland. "

De vrouwelijke scheve kanaal is al beschikbaar voor 300 miljoen woningen in 160 landen, waaronder Nederland en het Verenigd Koninkrijk met programma's zoals Here comes Honey Boo Boo, Cake Boss, Ultimate Shopper, Zeg ja tegen de jurk en Breaking Amish. De chnanel richt vrouwen tussen de 20 en 49 jaar met non-fictie programmering.
Antwoord
#2
(10-09-2013, 20:03)master-magic schreef: Discovery Networks Deutschland is set to launch TLC in Germany as a free-to-air channel in 2014.

The channel is the fourth one in the country from Discovery, who already has DMax as a FTA channel and Discovery Channel and Animal Planet as pay channels. TLC will be distributed on all platforms, including cable, IPTV and satellite DTH.

Susanne Aigner Drews, managing director, Discovery Networks Deutschland: “We are confident that the German female audience is ready for something new. TLC offers 100 percent real-life entertainment in a way that has not existed so far in Germany. It conveys a positive life attitude, it is bold and credible. We are therefore extremely pleased to launch TLC now also in Germany. “

The female skewed channel is already available to 300 million homes in 160 countries, including the Netherlands and the UK with programmes such as Here comes Honey Boo Boo, Cake Boss, Ultimate Shopper, Say yes to the dress and Breaking Amish. The chnanel targets women between 20 and 49 years with non-fiction programming.

Citaat:Discovery Networks Deutschland is ingesteld op TLC lanceren in Duitsland als een free-to-air kanalen in 2014.

Het kanaal is de vierde in het land van de Discovery, die al DMax als een FTA kanaal en Discovery Channel en Animal Planet als betaalkanalen. TLC zal worden verspreid op alle platformen, zoals kabel, IPTV en satelliet DTH.

Susanne Aigner Drews, managing director, Discovery Networks Deutschland: "Wij zijn ervan overtuigd dat de Duitse vrouwelijke publiek is klaar voor iets nieuws. TLC biedt 100 procent real-life entertainment op een manier die tot dusver niet heeft bestaan ​​in Duitsland. Het getuigt van een positieve levenshouding, het is vet en geloofwaardig. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat TLC nu starten ook in Duitsland. "

De vrouwelijke scheve kanaal is al beschikbaar voor 300 miljoen woningen in 160 landen, waaronder Nederland en het Verenigd Koninkrijk met programma's zoals Here comes Honey Boo Boo, Cake Boss, Ultimate Shopper, Zeg ja tegen de jurk en Breaking Amish. De chnanel richt vrouwen tussen de 20 en 49 jaar met non-fictie programmering.

hopelijk andere programmatie dan tlc holland
Antwoord
#3
ja de hollandse versie is soms nog leuk met Oprah :p
Antwoord
#4
[qu

ja kan zien viacdSmile
Antwoord
#5
(12-09-2013, 19:54)natte schreef: [qu

ja kan zien viacdSmile

i know,zie het soms al Wink
Antwoord