Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
buienradar overbelast
De internetsite van de RTL Weer-dienst Buienradar kan het aantal bezoekers op sommige moment niet aan en is als gevolg hiervan niet altijd bereikbaar. De reden is het aangekondigde noodweer.

Het KNMI heeft voor de avonduren van Tweede Pinksterdag een tweetal weeralarmen afgegeven. Voor de provincies Zeeland, Noord Brabant, Gelderland en Limburg geldt code oranje. Dat is het één na hoogste weeralarm waarbij schade door onweer, regen, hagel en wind kan ontstaan. Voor de rest van Nederland is code geel – het laagste weeralarm – afgegeven.

BUIENRADAR ONDERDEEL RTL WEER

Buienradar is sinds vorig jaar eigendom van RTL Digitaal en hiermee ook onderdeel van RTL Weer. Op Twitter laat Buienradar weten dat het sinds het begin van de middag na het afgeven van het weeralarm op sommige momenten meer dan 200.000 bezoekers tegelijk heeft. Dat leidt tot problemen. De internetsite is nog wel bereikbaar maar is op veel momenten traag. Buienradar zegt dat er hard wordt gewerkt om het bandbreedte probleem op te lossen.
Antwoord
als weeramateur, zie ik het online,via verschillende kannalen.En dan nog nog eens eigen waarnemingen.Zo zat ik er deze week 20 uur van te voren precies op dat het hier in het Antwerpse serieus ging aan toe gaan met twee onweders.Zo bestaan er sites waar je de trend van buien kan laten zien over een periode van 24 uur.
Antwoord
das juist dimira dat was ik vergeten dat jij daar veel van afwist. deze app vind je oop bij telenet appss
Antwoord
Bij belgacom staat hij er ook op ik had deze applicatie graag bij telenet gehad,maar hier ziet men liever naar kookprogramma's maar men ziet wanneer het serieus word dan zou zo iets wel van pas kunnen komen.Want het kan ook zijn dat er tv is maar geen pc in huis.
Antwoord
telenet heeft dit toch ook ?????
Antwoord
(12-06-2014, 17:11)master-magic schreef: telenet heeft dit toch ook ?????

dat zei ik hem ook: staat bij telenetappss
Antwoord
Ja ik zal me vergist hebben tussen die twee door dat dikwijls over en tweer gaan.
Antwoord