Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hd content niet meer tv kijkers
(23-10-2012, 16:32)guyke schreef:
(23-10-2012, 15:46)tontol36 schreef: Ik blijf erbij,je kijkt toch naar een zender omdat het programma je bevalt en toch niet omdat op die bepaalde zender er een HD-uitzending is.Ik vind de kwaliteit trouwens nog niet zo slecht hoor,bij een voetbalreportage op sporting telenet hd1 zie de wedstrijd in hd,switch je naar de sd versie dan zie je pas het verschil.

Waarom kijk jij dan niet naar een zwart/wit tv als het toch maar om het programma gaat.

Wie zegt dat ik niet zwart wit kijk? Goe lezen!!! De witte van ernest claes is in de originele versie,zwart wit,toch beter dan de remake van robbe de herdt in kleur!
Antwoord
(23-10-2012, 16:53)tontol36 schreef:
(23-10-2012, 16:32)guyke schreef:
(23-10-2012, 15:46)tontol36 schreef: Ik blijf erbij,je kijkt toch naar een zender omdat het programma je bevalt en toch niet omdat op die bepaalde zender er een HD-uitzending is.Ik vind de kwaliteit trouwens nog niet zo slecht hoor,bij een voetbalreportage op sporting telenet hd1 zie de wedstrijd in hd,switch je naar de sd versie dan zie je pas het verschil.

Waarom kijk jij dan niet naar een zwart/wit tv als het toch maar om het programma gaat.

Wie zegt dat ik niet zwart wit kijk? Goe lezen!!! De witte van ernest claes is in de originele versie,zwart wit,toch beter dan de remake van robbe de herdt in kleur!

En de rest van de programma's zet je in zwart /wit of wat?
Als je een stereo programma hebt zet je het toch ook niet in mono?
Antwoord
hangt ook af van het programma dat de zender uitendt, ik geef een vb:
EEN HD : nieuws wordt uitgezonden in SD
VTM HD: nieuws wordt uitgezonden in HD

Maar als ze beiden uitzenden in HD dan is de beeldkwaliteit identiek de zelfde.

Paul
Antwoord