Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spike Tv (deel 2) in oktober in vlaanderen
(01-10-2015, 07:06)kattaklop schreef: Ik vind dat altijd ergerlijk wanneer men op programma's een doelgroep op leeftijd gebaseerd probeert te plakken.
Ik ben zelf 41 maar voel mij totaal niet geroepen öm ook maar naar 1 van hun bagger programma's te kijken.
Op wat basis maken die hun berekening om te bepalen"het is bedoeld voor mensen van die tot die leeftijd"!

Naar mijn mening is die zender als we het zo mogen noemen voor mensen die niet al te inteligent zijn, die totaal niets beleven in hun privé leven en een massa tijd teveel hebben.

Voor al de anderen zijn er veel beter zenders zelfs in het basisaanbod.

mij spreekt het ook niet echt aan,alleen die sterren karaoke kan grappig zijn,dat een man een vrouwenliedje zingt en vice versa.
Antwoord
geen volwaardige zender dus blijkt
Antwoord
(01-10-2015, 16:25)natte schreef: geen volwaardige zender dus blijkt

zeggen we hier toch al langer,tussen 21 uur en 2.30 zie je spike,de andere uren is voor nickelodeon,
zo kan je snachts nu kijken naar fee tekenfilms en consoorten.
Antwoord
samen weer nachtzender bij voor late slapers
Antwoord
(01-10-2015, 20:31)natte schreef: samen weer nachtzender bij voor late slapers

voor die kinderen die niet kunnen slapen snachts,
vraag me af wie daar naar kijkt allemaal snachts naar zo kinderprogramma's.
Antwoord
Spike TV is in Nederland en Vlaanderen begonnen met uitzenden in de avond en nacht op het kanaal van Nickelodeon. Teennick en de series daarop zijn daardoor niet meer te zien.

Spike staat voor entertainment met een randje voor volwassenen. Satellietkijkers kenden de zender mogelijk al omdat een Britse versie van dit Amerikaanse kanaal al langer free to air te zien was via de Astra 2 satellliet. De zender brengt originele programma’s in diverse genres zoals actieseries, reality-tv en topsport zoals MMA fighting. Spike is dagelijks te zien van 21.00 uur tot en met 2.30 uur op het kanaal van Nickelodeon bij aanbieders als Telenet in Vlaanderen en Brussel. De programmering bestaat uit actieshows en reality.

Maurice Hols, General Manager Viacom International Media Networks Benelux: De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Daarnaast zal het merk Spike een perfecte aanvulling zijn op ons merk,- en doelgroep portfolio met daarin de merken Comedy Central, Nickelodeon en MTV.

MEER SPIKE IN AANTOCHT

Begin 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spikeprogrammaʼs wil bekijken. Daarmee wordt voorzien in de behoefte van de doelgroep van 20 tot en met 49 jarigen om content non-lineair te consumeren.
Antwoord
Ha hier staat mijn spikenews heb nogal moeten zoeken Tongue
Antwoord
die geven ook al reclame ertussen : onder andere VIER maakt er reclame over hun weekendbusters (films)
Antwoord
(11-10-2015, 01:41)zorro123 schreef: die geven ook al reclame ertussen : onder andere VIER maakt er reclame over hun weekendbusters (films)

over Spike ?????? geven die ook al films Confused Confused Confused Confused
Antwoord
(11-10-2015, 08:03)master-magic schreef:
(11-10-2015, 01:41)zorro123 schreef: die geven ook al reclame ertussen : onder andere VIER maakt er reclame over hun weekendbusters (films)

over Spike ?????? geven die ook al films

joepie eindelijk nog eens een filmzender bij ga straks loeren
Antwoord