Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwe fox
(05-10-2015, 16:05)zorro123 schreef:
(05-10-2015, 09:08)master-magic schreef: Nasrien Cnops gaat ook voor Fox werken nadat ze bij MNM aan de deur is gezet.

in tegenstelling met veronique, noa en sverre gaat ze niet omroepen,
ze krijgt een eigen programma aangeboden (eerste vlaamse produktie ?)

nocthans was er eerst ook sparke van dat ze gingen omroepen. stond nieuwsblad paar weken terug
Antwoord
(05-10-2015, 20:17)natte schreef:
(05-10-2015, 09:08)master-magic schreef: Nasrien Cnops gaat ook voor Fox werken nadat ze bij MNM aan de deur is gezet.

nocthans was er eerst ook sparke van dat ze gingen omroepen. stond nieuwsblad paar weken terug

ze doen dat toch al,voor de reclame van flash komt ze in beeld Wink
Antwoord
Ondertiteling is er weer : zeker vanaf seizoen 5 aflevering 1
Antwoord

Nasrien Cnops presenteert InsideGamer

Nasrien Cnops zal op de nieuwe zender FOX een programma over games presenteren.
Ze zal samen met haar Nederlandse collega Simon Zijleman het gamesprogramma InsideGamer presenteren.
InsideGamer bestaat al langer op de nederlandse FOX en nu waait het programma ook over naar vlaanderen.
Nasrien Cnops zal de co-presentatice worden voor vlaanderen en zal zowel in de studio presenteren als buitenhuis reportages gaan shooten.
Antwoord
Da Vinci's Demons begint op 28 oktober meteen het derde en laatste seizoen (wie weet geven ze seizoen 1 en 2 op een ander uur), 10 afleveringen,
maakt dat deze samen met the flash (2x per week), vanaf januari gedaan is, en er weer nieuwe volgen,
een goede serie zal wel blue eyes zijn : ook 10 afleveringen, 1864 8 afleveringen enz.,
met andere woorden series aan de lopende band
Antwoord
(13-10-2015, 01:52)zorro123 schreef: Da Vinci's Demons begint op 28 oktober meteen het derde en laatste seizoen (wie weet geven ze seizoen 1 en 2 op een ander uur), 10 afleveringen,
maakt dat deze samen met the flash (2x per week), vanaf januari gedaan is, en er weer nieuwe volgen,
een goede serie zal wel blue eyes zijn : ook 10 afleveringen, 1864 8 afleveringen enz.,
met andere woorden series aan de lopende band

The Flash kan ik aanraden,heb al 2 afleveringen van gezien en is spannend en zit goed in elkaar qua verhaal ook.
kan niet wachten op het vervolg elke zondag op FOX NL Wink
Antwoord
Jongens , is dat bij jullie ook zo een slecht beeld tijdens de serie  the walking  dead ?  Heel korrelig , HD amai mijne frak ! Tijdens reclame perfect beeld
Antwoord
(19-10-2015, 22:56)chukky2 schreef: Jongens , is dat bij jullie ook zo een slecht beeld tijdens de serie  the walking  dead ?  Heel korrelig , HD amai mijne frak ! Tijdens reclame perfect beeld

Ja, het blijft hier maar klachten regenen over de belabberde beeldkwaliteit bij Telenet.

Maar de vraag is of ze het zelf wel beseffen. Confused Angry
Antwoord
is al eens gezegd hoe dat komt hé,
waarschijnlijk zijn het SD beelden van on demand dat ze doorgeven en ook de lage bitrate,dat samen heeft als gevolg dat het beeld niet echt HD waardig is,
heb eens zitten praten met ene dat nog bij infrax heeft gewerkt en heeft me uitgelegd hoe het zit van de verdeling van de kabel voor digitale tv en internet enzo.
van het internet geloof ik er niet echt veel van maar als ex infrax medewerker kan hij gelijk hebben.
maar vrees er eigenlijk voor dat het klopt,volgens hem zou de aanpassing van de bandbreedte naar 1000mhz al zijn aangepast,maar dat het 200mb/sec snelheid internet word verbruikt per mhz dat er 50mb/sec in gebruik word genomen op een node per 500 mensen.
geloof er niet veel van maar allee.

maar misschien bespreken we dit beter in een ander topic.
Antwoord
(19-10-2015, 22:56)chukky2 schreef: Jongens , is dat bij jullie ook zo een slecht beeld tijdens de serie  the walking  dead ?  Heel korrelig , HD amai mijne frak ! Tijdens reclame perfect beeld

dezelfde aflevering maar dan via play more wel perfect HD beeld, beeld via Fox is inderdaad slechter,
maar allee : nu al met het 6de seizoen, vraag ik mij aflevering na aflevering af : op wat zit ik nu te zien, en toch blijven voortkijken ??
Antwoord