Topics: 952
Het Britse mediabedrijf Sky wil in meer Europese landen tv-diensten gaan aanbieden. Op dit moment is het bedrijf in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Oostenrijk en Italië actief.
Persbureau Reuters maakte de expansieplannen van Sky openbaar na uitlatingen van CEO Jeremy Darroch tijdens een conferentie in het Ierse Dublin. Het is onbekend welke landen voor Sky interessant zijn om tv-diensten aan te gaan bieden. Duidelijk is wel dat Sky voor de Europese uitbreiding zijn heil in overname van bestaande aanbieders moet vinden. Spanje en Frankrijk zijn belangrijke tv-markten waar Sky nog niet actief is. Sky is via eigenaar James Murdoch in Nederland wel met betaalzender FOX Sports en FOX International Channels Benelux actief.
Topics: 1,684
dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
Topics: 21
(07-11-2015, 17:29)master-magic schreef: dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
Maar die Viacess Orca lijkt mij ook een heel sterke codering, dus ik weet niet of het nog veel zal uitmaken.
En die nieuwe codering wordt binnen een paar jaar verplicht.
Dus als het bakje toe is met weinig zenders van M7 of bakje toe met veel zenders van Sky, ben je dan toch beter bij Sky denk ik.
Maar of die werkelijk in de benelux markt geïnteresseerd zijn, is een andere vraag.
Ik zie ze eerder in Spanje uitbreiden.
(07-11-2015, 17:56)boulder schreef: (07-11-2015, 17:29)master-magic schreef: dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
Maar die Viacess Orca lijkt mij ook een heel sterke codering, dus ik weet niet of het nog veel zal uitmaken.
Dus als het bakje toe is met weinig zenders van M7 of bakje toe met veel zenders van Sky, ben je dan toch beter bij Sky denk ik.
Maar of die werkelijk in de benelux markt geïnteresseerd zijn, is een andere vraag.
ja in Spanje en Frankrijk het hele Canal+ overnemen en zo een hele grote markt in europa hebben.
sky is ook enkel beschikbaar via kaart in hun ontvanger en via CI+ module,
eens de SD zenders uit zijn dan kan je de sky kaart niet meer gebruiken in linux ontvangers omdat de HD zenders nog niet officieel bekijkbaar zijn met de kaart in linux.
Er zijn enkele grote Cardshare bonzen die het open hebben en de tanden op elkaar houden hoe ze het open hebben die HD zenders van sky uk en italie,
maar dat zal wel met de tijd weer tegengewerkt worden bij sky ofwel komt het uit onder de Oscam gebruikers.
want elke codering word wel ooit eens gekraakt.
(07-11-2015, 17:29)master-magic schreef: dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
maar wel meer filmzenders kijk sky uk en sky it
(07-11-2015, 17:56)boulder schreef: (07-11-2015, 17:29)master-magic schreef: dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
hopenlijk wel
(07-11-2015, 18:24)natte schreef: (07-11-2015, 17:29)master-magic schreef: dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
M7 gaat geen filmzenders van Sky doorgeven,dat is wegens uitzendrechten niet mogelijk.
ik zie M7 nog verdwijnen en opgekocht worden door SKY in europa.
Topics: 26
(07-11-2015, 18:30)master-magic schreef: (07-11-2015, 18:24)natte schreef: (07-11-2015, 17:29)master-magic schreef: dan is het gedaan met de nederlandse en vlaamse M7 dat zenders van Canal+ FR doorgeven eens die sky beginnen met hun sterk beveiligde codering NDS met link aan de box of CI+
M7 gaat geen filmzenders van Sky doorgeven,dat is wegens uitzendrechten niet mogelijk.
ik zie M7 nog verdwijnen en opgekocht worden door SKY in europa.
Natte , veel filmzenders sky , dat is waar ! Maar op termijn zullen die allemaal gaan verdwijnen denk ik persoonlijk . Als je kijkt bij telenet play of more . Al die films zijn op te vragen he. Waarom dan nog die prime zenders
denk er ook aan als het Sky word dat de prijs ook de lucht in gaat,maar er kan wel een mooier zenderaanbod voor in de plaats komen met zenders dat we nog niet hebben,en als die bij telenet/proximus ook kunnen komen is het wel deels een goeie zaak.
Topics: 26
(07-11-2015, 18:49)master-magic schreef: denk er ook aan als het Sky word dat de prijs ook de lucht in gaat,maar er kan wel een mooier zenderaanbod voor in de plaats komen met zenders dat we nog niet hebben,en als die bij telenet/proximus ook kunnen komen is het wel deels een goeie zaak.
Het zal nog niet voor morgen zijn master ;-) . Telenet is Amerikaans bedrijf dat zich zomaar niet laat overkopen denk ik .