Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medialaan stopt na 14 jaar met JIM
http://www.kadet.be Wink
Antwoord
JIM zit nog altijd op de analoge kabel dus als KADET de plaats gaat innemen van JIM dan moet KADET in principe ook analoog te bekijken zijn voor zo lang het nog duurt tenminste want binnen 5 jaar is het gedaan met analoog kijken, dat veronderstel ik toch.
Antwoord
joepei mijn kids zijn in de wolken dank koen dank koen dank master
Antwoord
Zo geweld tekenfilms,
Zouden ze moeten verbieden,
Geef hen beter een daffy duck of bugs bunny,tijdloze tekenfilms met veel minder geweld.
Antwoord
(26-11-2015, 19:09)master-magic schreef: Zo geweld tekenfilms,
Geef hen beter een daffy duck of bugs bunny,tijdloze tekenfilms met veel minder geweld.

mijn zoon van 4 speelt al battlefield en caal duty op ps vind dat niks aan dat geweld
Antwoord
(26-11-2015, 21:02)natte schreef:

mijn zoon van 4 speelt al battlefield en caal duty op ps vind dat niks aan dat geweld

Omg,waar gaat dat naartoe,
Opvoeding nr1 pffff
Zo worden kinderen dat geweld gewoon en denken ze niet meer na over wat er in de wereld gebeurd allemaal.
Antwoord
(26-11-2015, 21:35)master-magic schreef:
(26-11-2015, 21:02)natte schreef:

Omg,waar gaat dat naartoe,
Opvoeding nr1 pffff
Zo worden kinderen dat geweld gewoon en denken ze niet meer na over wat er in de wereld gebeurd allemaal.

realistisch opvoeden.  zet tv op niets anders dan pang pang
Antwoord