Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betv
Wat heeft dit nog te maken met betv telenet
Antwoord
dat ik het kwijt ben alles ook betv telenet Sad
Antwoord
(28-12-2015, 22:44)natte schreef: dat ik het kwijt ben alles ook betv telenet Sad

Arme jongen!  Tongue
Antwoord
ja he dank voor je steun apegeval. in nood leert mijn zijn vrienden kennen Big Grin
Antwoord
nieuwe dienst bij betv en telenet:

Be tv Go: de extra service van Be tv
Dit gaat over: Be tv extra pakket zenderaanbod
Hiermee kunnen alle Be tv Premium-en Be tv Sport-klanten uitzendingen van Be tv bekijken op tablet en computer. Concreet:
  • alle zenders van Be tv Premium of Be tv Sport (maximum 7 zenders)
  • toegang tot Be à la demande (alleen voor Be tv Premium-klanten)
Hoe werkt het?
  • Je krijgt toegang vanaf de dag na activering van je Be tv Premium- of Be tv Sport-pakket. Klanten met alleen Bouquetten of Options hebben geen toegang
  • Je krijgt toegang door aan te melden via betvgo.be of de Be tv Go-app met je…
  • Na de eerste keer aanmelden en voor het bekijken, moet je jouw toestel eenmaligregistreren (gebeurt automatisch)
    undefined
Goed om te weten
  • Je kunt kijken met het breedband internet van elke provider (niet via 3G)
  • De dienst werkt in heel België en Luxemburg
  • De Belgische competitie en NFL (Be tv Sport) zijn niet te bekijken in Be tv Go
  • Je kunt maximum 3 toestellen registreren
  • Maar 1 gebruiker tegelijk kan uitzendingen via Be tv Go bekijken
  • Je kunt een geregistreerd toestel verwijderen, maar alleen na 30 dagen en via de online webruimte van Be tv
  • Be tv Go is niet compatibel met Windows 8 (tenzij via plug-in), wel op…
    • computers: Mac en PC
    • tablets: iPad en android
Vragen?
  • Meer weten over Be tv Go? Bel de klantendienst van Be tv: 02 730 40 50
  • Meer weten over aanmelden? Dan kun je bij Telenet terecht
Antwoord
jongens ben binnen ik heb betv go geweldig.
 je kan bij ala demande al hun filmen kiezen in franse versie of originele versie
ook kan je rechtstreeks hun kanalen bekijken. dan moet je wel hun versie bekijken. zo zie je maar zelfs 7 posten bij op mijn pc . als ik nu nog internet mag van telenet. nog even wachten heb ik ook yelotv mijn laatste schakel. voorlopig doen met movie en serie op tvoveral. maar kom ik hga vaste lijn en proxitv behouden dan heb ik ook tvoveral. later internet telenet en yelo en heb ik primezenders ook op pc. nu nog proberen hbo go en film1 go. ben al veel aan het zagen bij cd.

Zo zie je maar als je de markten goed afschuimd kan je heeel veel bereiken en heb je de europse regelgeving niet nodig.  maar opgelet NATTE WERKT STEEDS LEGAAL.

pas op gouden tip wacht 24 uren voor je betv go activeert anders komt het niet.
Antwoord
Heart 
op betve go kijken naar de betv sport kanalen.

deze hebben ook een leuke verrassing savond en smorgens zenden deze ook filmen uit. zo heb je ook extra filmkanalen.
ik zowel op tv als op pc nu heel wat filmkanalen opgebouwd. zoeken vergelijken zoeken combineren en je komt tot verrassende resultaten. Heart
Antwoord
(30-12-2015, 17:08)natte schreef: op betve gook kijken naar de betv sport kanalen.

deze hebben ook een leuke verrassing savond en smorgens zenden deze ook filmen uit. zo heb je ook extra filmkanalen.
ik zowel op tv als op pc nu heel wat filmkanalen opgebouwd. zoeken vergelijken zoeken combineren en je komt tot verrassende resultaten. Heart

Natte , ik snap er allemaal niets meer van . Wat ben jij allemaal bezig? 
Prime op pc bv kost toch ook geld enz...
Antwoord
ja maar dat weet vrouwke nog niet en kan je prime op pc apart nemen?
Antwoord
op betv sport gisteren ook andere sporten. rodeo bijvoorbeeld. ook kan je de eersteklasse rugby frankrijk bekijken. op eurosport fr kan je dan 2 de klasse bekijken!
Antwoord