Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bbc first ook naar belgie en je kan al bekijken
(03-04-2016, 22:29)chukky2 schreef: vrienden ik weet dat telenet op termijn iptv gaat aanbieden !
Dat bakske wat jullie nu hebben staan is dan stilletjes verleden tijd .
En wie het niet wil geloven die mag dat;-)
En verder zeg ik hier niets over , want dan zijn we weer aan het gissen .

Dan zal het internet snel overbelast zijn,
Het is nu al op sommige plaatsen een ramp om degelijk internetsnelheid te hebben bij telenet.
En laat staan dat ze dan 4K gaan doorsturen,
Ze gaan zichzelf kapot maken zo.
Via glasvezel tv doorsturen is toekomst en internet zoals in nederland,maar tegen dat dit hier in belgie is zijn we alweer 10 a 15 jaar verder.
Belgie is daar niet klaar voor voor iptv,je ziet aan proximus hoe die moeten opboksen om deftig beeld door te sturen.
En mobistar heeft ook niet makelijk.
Zie dit nog niet snel gebeuren,
Zullen wel mensen zijn die het verkeerd begrepen hebben en verwissellen met mobistar tv dat via iptv werkt.
Antwoord
Nederland ging snel. Belgie volgt wel
Antwoord
(04-04-2016, 18:01)natte schreef: Nederland ging snel. Belgie volgt wel

Zeggen ze al jaren,kost gewoon teveel om de glasvezel tot aan elk huis te leggen,bij telenet ligt het al tot aan de node,verder is het te duur.
Zolang proximus het niet doet zal telenet het ook niet doen.
En voor wie,er is amper concurentie in belgie.
Antwoord
Misschien orange of norkring epiphone zijn nog zoveel
Antwoord
norkring doet niet in internet,
Orange is afhankelijk van telenet,en epiphone ken ik niet.
Antwoord
ephiphone engels hebben ook tv hier
Antwoord
(02-04-2016, 19:19)master-magic schreef:
(02-04-2016, 10:23)natte schreef: Ik vind dat bbc first goed bezig is. Goede zet van telenet nu graag nog meer britse duitse en hollandse zenders aub

vergeet dat maar Wink
wegens uitzendrechten kan dit meestal niet en reclame inkomsten,en er is nog geen plaats voor.
nog zeker 2 jaar geduld,on demand gaat voor nu Wink

Er is nu nog geen reclame op BBC First te zien. Dat verandert per september.
BrandDeli wordt de exclusieve partner voor alle salesactiviteiten van BBC First in Nederland. Het salesbedrijf ziet de zender als toevoeging voor adverteerders in de belangrijke vrouwelijke inkoopdoelgroepen.
BBC First zendt Britse series uit als Midsomer Murders, Indian Summers, Sherlock, Silent Witness en The Living and the Dead. BBC First was al via het basispakket van KPN te ontvangen en is deze maand ook toegevoegd aan het basispakket van Ziggo.

Klaartje Kuypers, COO bij BrandDeli: ‘BBC First is een zender die met haar sterke, premium content perfect past bij het BrandDeli portfolio. Met de aanwinst van BBC First versterken wij onze Spot en Brand Partnership propositie. BBC First voegt kijkersaandeel toe in primetime. BrandDeli zal hiermee ruim boven de 10 procent uitkomen in het primetime tijdvak.’ 

of je nu bij Telenet ook reclame gaat zien ???, want als het over produkten gaat die enkel in nederland verkrijgbaar zijn, heb je hier niets aan
Antwoord
en zo gaan de hollanders weer eens een zender naar de vaantjes helpen : zie maar naar wat er gebeurt is met Syfy en 13th street 
(van reclame naar reclame was niet om te zien)
Antwoord
telenet zal reclame van hen tonen denk ik,zoals vroeger ze deden
Antwoord
(26-07-2016, 17:07)zorro123 schreef: en zo gaan de hollanders weer eens een zender naar de vaantjes helpen : zie maar naar wat er gebeurt is met Syfy en 13th street 
(van reclame naar reclame was niet om te zien)

Groot gelijk zorro
Antwoord