Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13th street en syfy weg bij telenet
Voor 13th Street zou Crime and Investigation Channel kunnen in de plaats gezet worden. Ik las onlangs ergens op een van hun sites dat die te bekijken is op Telenet.
Ik vraag me alleen af of dit op een spookkanaal is, want die zender is nergens tussen het zenderaanbod te bespeuren. Eigenlijk toch wel erg, 6 zenders weg en slechts één gecodeerd sexkanaal in de plaats. De prijzen die verminderen niet!
Antwoord
(02-07-2016, 17:18)Dreekes schreef: Voor 13th Street zou Crime and Investigation Channel kunnen in de plaats gezet worden. Ik las onlangs ergens op een van hun sites dat die te bekijken is op Telenet.
Ik vraag me alleen af of dit op een spookkanaal is, want die zender is nergens tussen het zenderaanbod te bespeuren. Eigenlijk toch wel erg, 6 zenders weg en slechts één gecodeerd sexkanaal in de plaats. De prijzen die verminderen niet!

Ik zeg het toch t€l€n€t
Antwoord
Zit hier in molenheide wat die allemaal bieden alle vlaamse alle nederlanders alle duitse alle engelse en allemaal in hd amaai en via kabel. Telenet en proximus liegen is wel mogelijk
Antwoord
zal dan een intern kabelnet zijn via satelliet op een intern netwerk gezet????
Antwoord
Kom daar elk jaar voor de rust nu nieuw tv systeem via kabel???????
Antwoord