Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Play & Play More
(28-07-2016, 23:29)apestaart12 schreef:
(28-07-2016, 21:42)chukky2 schreef: Voor mij mag prime blijven , maar zitten die films niet al bijna in play en play more?

Van mij MOET PRIME blijven want mijn digicorder kan niet interactief gemaakt worden en dus kan ik geen gebruik maken van VOD diensten van Play More.

Hoe kan dat vriend? Niet interactief?
Antwoord
(28-07-2016, 23:35)chukky2 schreef:
(28-07-2016, 23:29)apestaart12 schreef:
(28-07-2016, 21:42)chukky2 schreef: Voor mij mag prime blijven , maar zitten die films niet al bijna in play en play more?

Van mij MOET PRIME blijven want mijn digicorder kan niet interactief gemaakt worden en dus kan ik geen gebruik maken van VOD diensten van Play More.

Hoe kan dat vriend? Niet interactief?

Er zijn nog opties dat het niet kan als je een proximus modem hebt en geen telenet modem,
Of als het in een woning niet gaat om interactief te maken wegens te verre afstand of wat dan ook,
In sommige appartementen is dat soms nog.
Antwoord

is niet een feit dat prime moet blijven of weggaan is een feit dat veel mensen die play more nemen omdat ze verplicht zijn omdat ze anders prime niet kunnen zien.
en zo gaan er nog veel bijkomen enkel door prime,zo verdienen ze er goed aan Wink
Antwoord
(28-07-2016, 17:09)master-magic schreef: 16000 extra op 3 maand,
vrees dat er veel bijzitten dat het hebben omdat prime er in zit.

is dan ook nog sterk produkt hee
Antwoord

prime lineair vind ik ook goed om te kiezene en op te nemen
Antwoord
blijf zeggen telenet dom kunnen beter zoals ziggo  prime ook geven aan andre providers en kassasa voor hen
Antwoord

inderdaad
Antwoord

Was toen ook de reden waarom ik koos voor Play More, net omdat ik anders Prime zou verliezen. Niet dat ik er enorm veel naar zit te kijken, maar af en toe pik ik wel een filmpje mee.
Antwoord
Inderdaad dreekes Netflix en prime vullen elkaar goed aan
Antwoord
HBO trekt stekker uit "Game of thrones" na acht seizoenen

De Amerikaanse betaalzender HBO heeft aangekondigd dat er een einde komt aan "Game of thrones" na acht seizoenen. Op dit ogenblik wordt er nog gewerkt aan seizoen zeven en seizoen acht van de populaire televisieserie die gebaseerd is op de fantasyverhalen van George R.R. Martin.
Casey Bloys van HBO heeft in Amerikaanse media bevestigd dat er na acht seizoenen een einde komt aan de succesvolle serie "Game of thrones". Volgens de programmadirecteur van HBO is de beslissing genomen door de bedenkers van de serie: David Benioff en DB Weiss.

HBO werkt nog volop aan het zevende en achtste seizoen van "Game of thrones". Het zevende seizoen van de serie zal bestaan uit zeven afleveringen. Over het achtste seizoen is nog geen aantal bekendgemaakt.

De release van seizoen zeven wordt verwacht in de zomer van 2017. De opnames vinden plaats in Noord-Ierland, Spanje en IJsland.

HBO sluit niet uit dat er na het achtste seizoen van "Game of thrones" een spin-off van de serie wordt ontwikkeld. De serie is de meest gelauwerde televisiereeks ooit in de VS. Vorig jaar kreeg "Game of thrones" twaalf Emmy Awards. Daarmee kon de reeks de helft van de nominaties verzilveren.
Antwoord