Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windows 10 krijgt gloednieuwe standaardbrowser
(10-08-2016, 21:25)natte schreef: M1ster ga naar website microsoft en is een upgrade geen update

lukt hier niet heb steeds oude versie 1511 
werk liever met mijne mac hoor amai.
Antwoord
groot gelijk Exclamation
Antwoord
hele avond tot 1 uur snachts mee bezig geweest,maar geen update van het systeem van windows in de info,
blijft op 1511 staan de versie,
is iets heel bizar
Antwoord
Misschien cleanupdate met usb stick doen
Antwoord
(11-08-2016, 23:55)natte schreef: Misschien cleanupdate met usb stick doen

Ga er mijn tijd niemeer insteken,gebruik dat toch nog amper die windows,
Max 4 uur per week nog,ben aan kijken om volledig op mac te gaan maar enkele programma's houden me nog tegen dat nog niet met mac werken.
Antwoord
master wacht dan gewoon af tot windows zelfs deze update plaatst zal wel zo binnen komen
Antwoord
(11-08-2016, 18:02)master-magic schreef: hele avond tot 1 uur snachts mee bezig geweest,maar geen update van het systeem van windows in de info,
is iets heel bizar

kijk anders eens met je microsoft account bij outlook : ik heb nu nog een windows insider-programma gekregen in outlook :
met de vermelding : De Windows 10 Jubileumupdate is beschikbaar. En de link ernaar.
Antwoord
(16-08-2016, 16:38)zorro123 schreef:
(11-08-2016, 18:02)master-magic schreef: hele avond tot 1 uur snachts mee bezig geweest,maar geen update van het systeem van windows in de info,
is iets heel bizar

kijk anders eens met je microsoft account bij outlook : ik heb nu nog een windows insider-programma gekregen in outlook :
met de vermelding : De Windows 10 Jubileumupdate is beschikbaar. En de link ernaar.

mijn windows 8.1 weer opgezet en alles gewist en dan via iemand van microsoft link gekregen om alsnog de update te doen naar win 10 en nu zit de aniversary update daar ook in
zit dus nu op versie 1607
Antwoord
‘Volgende grote Windows 10-update (Redstone 2) verschijnt in maart’

en ontwikkelaar heeft in een nieuwe Windows 10 Insider Build een aanwijzing gevonden met betrekking tot de lanceerdatum van de volgende grote Windows 10-update. Afgelopen zomer verscheen de eerste Redstone-update en de tweede Redstone-update verschijnt in maart 2017 volgens de ontwikkeling. Het buildnummer van de volgende update zal namelijk 1703 zijn.

Volgens de ontwikkelaar kiest Microsoft er telkens voor om het buildnummer overeen te laten komen met een jaartal en maand. Zo kreeg de update in november vorig jaar het versienummer 1511, (2015 – november), en de update deze zomer had het versienummer 1607, wat neerkomt op 2016 juli. Versienummer 1703 staat dan logischerwijs voor maart 2017.

Dat de updatenaam Redstone 2 is binnen Microsoft is al langer bekend en hoewel het bedrijf een jaar geleden nog het voornemen had deze update dit jaar nog uit te brengen is al enkele maanden duidelijk dat de update pas in 2017 zal verschijnen. Genoeg tijd voor Microsoft om het versienummer daarop aan te passen.
Antwoord
Ben benieuwd wat dit zal meebrengen want gebruik het niet graag meer.
gebeuren soms rare dingen op windows.
zoals een filmke dat ik van een .ts file heb omgezet en in windows mediaplayer is er geen geluid,en op vlc wel.
iets raar ook.
Antwoord