Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VRT lanceert videospeler VRT NU - VIDEO
(13-01-2017, 17:39)zorro123 schreef: De VRT zet dit voorjaar een punt achter deredactie.be. De nieuwsdienst en -site wordt herdoopt tot VRT NWS en krijgt meteen ook een nieuw logo.

Ze zijn mosterd bij npo gaan halen
Antwoord
Die reactie begrijp ik niet master. Kan je verduidelijken aub
Antwoord
(13-01-2017, 23:27)natte schreef: Die reactie begrijp ik niet master. Kan je verduidelijken aub

welke??????
Antwoord
en als dit ook nog in kodi werkt hoef ik niet meer uit de kodi omgeving te gaan om naar één te kijken. Nu al kan je naar live vtm en hun andere programma's kijken binnen kodi (al ben ik geen vtm kijker ;-)
Antwoord
Een kan ook , maar dan via betaal mafia ;-)
Antwoord
Spijtige zaak , want het was de bedoeling dat de zenders van de VRT ook via stievie free zouden komen , dan was alles samen geweest
Antwoord
(14-01-2017, 11:09)chukky2 schreef: Spijtige zaak , want het was de bedoeling dat de zenders van de VRT ook via stievie free zouden komen , dan was alles samen geweest

Ogja,dan zet je er een app extra bij,zo erg is dat niet en langs de andere kant beter want dan kan de vrt meer aanbieden.
Antwoord
(14-01-2017, 10:44)bartmaniac schreef: en als dit ook nog in kodi werkt hoef ik niet meer uit de kodi omgeving te gaan om naar één te kijken. Nu al kan je naar live vtm en hun andere programma's kijken binnen kodi (al ben ik geen vtm kijker ;-)

Kodi kan alles maar jagers zijn da1r
Antwoord
(14-01-2017, 17:44)master-magic schreef:
(14-01-2017, 11:09)chukky2 schreef: Spijtige zaak , want het was de bedoeling dat de zenders van de VRT ook via stievie free zouden komen , dan was alles samen geweest

Ogja,dan zet je er een app extra bij,zo erg is dat niet en langs de andere kant beter want dan kan de vrt meer aanbieden.

Heb vroeger netgemist gehad dikke boelen
Antwoord
(14-01-2017, 23:07)natte schreef:
(14-01-2017, 17:44)master-magic schreef:

Heb vroeger netgemist gehad dikke boelen

Toen ging dit via een omweg,nu zetten ze het allemaal zelf online.
Antwoord