Topics: 952
De BBC meldt dat Sky vanaf 2018 niet alleen via satelliet in huiskamers beschikbaar komt maar ook via internet. Sky verwacht vanaf dat moment het zenderaanbod ook via internet aan te kunnen bieden. Het bedrijf denkt dat hierdoor het aantal klanten in Europa met zes miljoen kan stijgen. Sky biedt op dit moment via de satelliet tv-diensten in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Italië aan. Of de nieuwe strategie van Sky ook gaat zorgen dat de aanbieder in Nederland beschikbaar komt is nog maar zeer de vraag. Uitzendrechten van met name de eigen film- en sportkanalen van Sky zijn voor de belgisch markt veelal in bezit van andere marktpartijen. Sky lijkt hierdoor in eerste instantie IPTV alleen in de landen te kunnen aanbieden waar men nu ook va de satelliet beschikbaar is.
Satelliet heeft beperkingen
Sky komt erachter dat satellietdistributie in het huidige medialandschap beperkingen heeft. Zo kan niet iedere consument een schotelantenne plaatsen omdat bijvoorbeeld geen zicht met de juiste satelliet gemaakt kan worden of restricties voor plaatsing van een schotelantenne gelden. Belangrijker nadeel is dat satelliet geen tweeweg-verkeer mogelijk maakt. Hierdoor kan men geen online diensten als terugkijken van eerder uitgezonden programma's aanbieden. Iets dat concurrenten die van kabel,glasvezel of koperdraad wel kunnen.
Topics: 79
Hoe komt men er dan bij dat IP TV Illegaal is? Vorige week is dit toch gezegd tegen mij.
iptv is toekomst telenet goe bezig altijd prijs omhoog en minder zenders
Topics: 1,682
(27-01-2017, 10:08)Dimira schreef: Hoe komt men er dan bij dat IP TV Illegaal is? Vorige week is dit toch gezegd tegen mij.
Omdat er veel bedrijfjes zijn dat zenders aanbieden tegen een bepaalde prijs via een app ofzo dat geen rechten betalen voor die zenders en dus het geld in eigen zak steken.
En zo vind je er heel veel.
(27-01-2017, 14:05)eevee schreef: iptv is toekomst telenet goe bezig altijd prijs omhoog en minder zenders
Dan ben je met de providers in belgie niks als men dagelijks paar uur iptv kijkt met hun limieten en fup.
(27-01-2017, 14:51)master-magic schreef: (27-01-2017, 10:08)Dimira schreef: Hoe komt men er dan bij dat IP TV Illegaal is? Vorige week is dit toch gezegd tegen mij.
Omdat er veel bedrijfjes zijn dat zenders aanbieden tegen een bepaalde prijs via een app ofzo dat geen rechten betalen voor die zenders en dus het geld in eigen zak steken.
Maar van mij steken ze ze waar ze willen ik betaal dan toch liever per jaar 130€ voor meer dan 4000 zenders -muziek-spelletjes-etch en koop een decoder van 300€ die x aantal jaren meegaat. an als je 126€ x12 voor ongeveer 155 zenders moet betalen = 1512€ per jaar dit is wel een enorm verschil voor duizenden zenders en films meer die ik op IP TV heb. Op sommige heb je wel tot 550000 tittels heb ik al gezien.
(27-01-2017, 15:14)Dimira schreef: (27-01-2017, 14:51)master-magic schreef: (27-01-2017, 10:08)Dimira schreef: Hoe komt men er dan bij dat IP TV Illegaal is? Vorige week is dit toch gezegd tegen mij.
Maar van mij steken ze ze waar ze willen ik betaal dan toch liever per jaar 130€ voor meer dan 4000 zenders -muziek-spelletjes-etch en koop een decoder van 300€ die x aantal jaren meegaat. an als je 126€ x12 voor ongeveer 155 zenders moet betalen = 1512€ per jaar dit is wel een enorm verschil voor duizenden zenders en films meer die ik op IP TV heb. Op sommige heb je wel tot 550000 tittels heb ik al gezien.
Tot ze worden opgedoekt en je geld kwijt bent,
Ze zijn ze allemaal aan het controlleren in nederland....
(27-01-2017, 15:25)master-magic schreef: (27-01-2017, 15:14)Dimira schreef: (27-01-2017, 14:51)master-magic schreef: (27-01-2017, 10:08)Dimira schreef: Hoe komt men er dan bij dat IP TV Illegaal is? Vorige week is dit toch gezegd tegen mij.
master hier geloof ik nu eens geen fluit van; Maar apropos eerst zeg je tegen natte dat hij moet ophouden over ziggo dus zullen wij dat ook maar doen want ik denk dat niemand dat interesseert; En daarbij je zegt zelf dat het toekomstmuziek is die IP TV dat zei je over enkele weken ook al eens. Waarom zou men dan plots er nu een heksenjacht op maken. In de VS bestaat het al jaren en ik zie niet in waarom men in Nederland nu op IP TV jacht gaat maken. Ik heb ook hier dat boekje liggen van totaal tv en er staat niets in. Elke zender zie ik nu ook nog niet. met dat kastje want vanaf de 16 zijn er weer een pzk bij gekomen uit Afrika enzo. Je kan die niet zien. Je weet best hoeveel er al met een schotel te zien is. Dit is 3 keer zoveel.
Topics: 952
Dimira dit beter niet aan de grote lamp hangen
(27-01-2017, 15:55)Dimira schreef: (27-01-2017, 15:25)master-magic schreef: (27-01-2017, 15:14)Dimira schreef: (27-01-2017, 14:51)master-magic schreef: (27-01-2017, 10:08)Dimira schreef: Hoe komt men er dan bij dat IP TV Illegaal is? Vorige week is dit toch gezegd tegen mij.
master hier geloof ik nu eens geen fluit van; Maar apropos eerst zeg je tegen natte dat hij moet ophouden over ziggo dus zullen wij dat ook maar doen want ik denk dat niemand dat interesseert; En daarbij je zegt zelf dat het toekomstmuziek is die IP TV dat zei je over enkele weken ook al eens. Waarom zou men dan plots er nu een heksenjacht op maken. In de VS bestaat het al jaren en ik zie niet in waarom men in Nederland nu op IP TV jacht gaat maken. Ik heb ook hier dat boekje liggen van totaal tv en er staat niets in. Elke zender zie ik nu ook nog niet. met dat kastje want vanaf de 16 zijn er weer een pzk bij gekomen uit Afrika enzo. Je kan die niet zien. Je weet best hoeveel er al met een schotel te zien is. Dit is 3 keer zoveel.
Ik heb nergens gezegd dat iptv de toekomst is,je verward dit met iemand anders die dat zegt
Telenet gaat daar zelf last mee kunnen krijgen als ze meer en meer via ip gaan streamen,netwerk dat meer belast word enzo.