16-02-2017, 08:20
Vrouwenzender TLC beleefde dinsdag 14 februari een hoogdag. 'De dag van de liefde' bracht het beste dagresultaat ooit met zich mee, goed voor maar liefst 5,4% marktaandeel op vrouwen 18-44.
In de ochtend haalde het populaire programma 'Say Yes to the Dress' meer dan 56% marktaandeel en 1,9% rating op de vrouwen doelgroep. Vooral de voormiddag scoorde goed, tussen 7.00 en 13.00 uur haalde de themazender meer dan 20% marktaandeel en in de vroege vooravond (16u-18u30) stegen verschillende programma's mooi boven 10% marktaandeel uit.
In volle prime kende het programma 'Body Fixers' zo'n 1,9% marktaandeel (vrouwen 18-44) gevolgd door 'Tattoo Fixers' met 2,8%. De TLC-avond werd afgesloten met 'Body Bizare', goed voor 4,1% marktaandeel.
TLC kent sinds het begin van dit jaar een aanzienlijke groei van 51% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
In de ochtend haalde het populaire programma 'Say Yes to the Dress' meer dan 56% marktaandeel en 1,9% rating op de vrouwen doelgroep. Vooral de voormiddag scoorde goed, tussen 7.00 en 13.00 uur haalde de themazender meer dan 20% marktaandeel en in de vroege vooravond (16u-18u30) stegen verschillende programma's mooi boven 10% marktaandeel uit.
In volle prime kende het programma 'Body Fixers' zo'n 1,9% marktaandeel (vrouwen 18-44) gevolgd door 'Tattoo Fixers' met 2,8%. De TLC-avond werd afgesloten met 'Body Bizare', goed voor 4,1% marktaandeel.
TLC kent sinds het begin van dit jaar een aanzienlijke groei van 51% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.