Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waarheid of vals??? de leugendetector zei dat hij de waarheid zegt
By the way : die kerel heeft veel kans met zijn voorspelling, hee.
Trump kan weer president worden of niet.
Laat ons zeggen dat hij 50% kans heeft dat hij gelijk krijgt, en dat hij herverkozen wordt.
Dan zal hij zeggen dat dat een bewijs was dat hij werkelijk van de toekomst kwam.
En als het niet uitkomt, zal hij zeggen dat hij met dat filmpje precies zijn herverkiezing wilde voorkomen, en dat het gelukt is.
Altijd prijs...
Antwoord
zegt ook veel van de krant die het online heeft geplaatst als nieuws,
je weet op voorhand als je het bericht leest dat het niet geloofwaardig is,
maar er zullen mensen zijn die dit altijd geloven (en zo zijn er veel).
vond het een leuk onderwerp om eens te bespreken, alsook hoe de media dingen verspreid via krant en online van iets wat lachwekkend overkomt zonder echte bewijzen.
Antwoord
(17-02-2018, 15:47)boulder schreef: By the way : die kerel heeft veel kans met zijn voorspelling, hee.
Trump kan weer president worden of niet.
Laat ons zeggen dat hij 50% kans heeft dat hij gelijk krijgt, en dat hij herverkozen wordt.
Dan zal hij zeggen dat dat een bewijs was dat hij werkelijk van de toekomst kwam.
En als het niet uitkomt, zal hij zeggen dat hij met dat filmpje precies zijn herverkiezing wilde voorkomen, en dat het gelukt is.
Altijd prijs...

pff hij is het 4 jaar hee vriend boulder
Antwoord
(17-02-2018, 20:04)master-magic schreef: zegt ook veel van de krant die het online heeft geplaatst als nieuws,
je weet op voorhand als je het bericht leest dat het niet geloofwaardig is,
maar er zullen mensen zijn die dit altijd geloven (en zo zijn er veel).
vond het een leuk onderwerp om eens te bespreken, alsook hoe de media dingen verspreid via krant en online van iets wat lachwekkend overkomt zonder echte bewijzen.

inderdaad medianieuws is altijd subjectief
Antwoord
(17-02-2018, 20:04)master-magic schreef: zegt ook veel van de krant die het online heeft geplaatst als nieuws,
En zoals gewoonlijk : geen bronvermelding bij jouw site, gewoon copy-paste.
Maar als er kritiek is, dan wel verwijzen naar de krant...

Nu ik eens een zinnetje op zijn geheel zoek, kom ik uit bij "Het Nieuwsblad", in de rubriek #OMG.
Lijkt mij zo echt een rubriek van randnieuws, en Het Nieuwsblad is al niet de meest ernstige krant in het spectrum.
Antwoord
(18-02-2018, 01:00)boulder schreef:
En zoals gewoonlijk : geen bronvermelding bij jouw site, gewoon copy-paste.
Maar als er kritiek is, dan wel verwijzen naar de krant...

Nu ik eens een zinnetje op zijn geheel zoek, kom ik uit bij "Het Nieuwsblad", in de rubriek #OMG.
Lijkt mij zo echt een rubriek van randnieuws, en Het Nieuwsblad is al niet de meest ernstige krant in het spectrum.

stond ook in standaard zusterkrant
Antwoord
Hij is ook niet de eerste die beweert een tijdsreiziger te zijn.
Rond het jaar 2000 was er ook zo'n bedrieger.
Die beweerde vanuit een parallel universum te komen dat voor 97% hetzelfde was als het onze.
Hij deed allerlei straffe voorspellingen op bulletin boards, om nadien plots te verdwijnen.
Zijn voorspellingen kwamen totaal niet uit.
Deze lijkt mij wat voorzichtiger.
Voorspellen dat Trump herverkozen zal worden is een gok (50% kans), maar als het mislukt kan hij altijd makkelijk zeggen dat hij -gewild of ongewild- door zijn informatie de toekomst veranderd heeft.
Die andere sprak van een burgeroorlog tegen 2013 in de VS, de mensen gingen meer lezen, enz.
Antwoord
misschien had hij ne gratise glazen bol van de kermis made in china gemaakt in taiwan. of een sneeuw schudbol van oostenrijk nog in een kartonnen doos gevallen uit de kamion . je weet maar nooit Huh Huh
Antwoord