Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe yelo op de digicorders.
Ik heb of had hier nog een sonny staan die je voor een mooie prijs kon kopen 400€,maar spijtig kan ik hem zelf nog niet wegdoen want mijn smart die ik dit weekend wou gaan kopen kan ik niet gaan kopen omdat ik nog juist niet aan het bepaalde bedrag kom.
Antwoord
(16-04-2013, 15:37)Dimira schreef: Ik heb of had hier nog een sonny staan die je voor een mooie prijs kon kopen 400€,maar spijtig kan ik hem zelf nog niet wegdoen want mijn smart die ik dit weekend wou gaan kopen kan ik niet gaan kopen omdat ik nog juist niet aan het bepaalde bedrag kom.

welke tv wou jij dan kopen?
Antwoord
kunnen we het over yelo houden aub!!!!!!
Antwoord
ja hoorBig Grin
Antwoord
effen ter info op de yelo,
bij mensen waarbij de digicorder vastloopt die moeten gewoon wachten tot het nieuwe menu van yelo is uitgerold en zijn dit ook verplicht dit te installeren,tot dit is gebeurt kan je enkel met de digicorder werken zonder utp kabel. bij ons in Zottegem is de update gepland voor 7 mei. het probleem dat sommige klanten hebben nu zit hem in de bios van de digicorder. dit hebben ze mij verteld vandaag, normaal zou de klantendienst dat ook moeten weten maar die lezen blijkbaar hun nota's niet.
Antwoord
murdock waar kan jij die geplande datum zien staan?Want ik moest enkel mail sturen dus ik gaf mijn woonplaats in 2170 en telenet ging mij verwittigen wanneer die gepland was maar heb daar nog steeds niets van gehoord.Heb het nu al tot 2 maal toe gedaan.
Antwoord
heb juist test en dan upgrade gehad maar yelo gaat niet iemand hier al op digirecorder?
Antwoord
(20-04-2013, 23:01)natte schreef: heb juist test en dan upgrade gehad maar yelo gaat niet iemand hier al op digirecorder?

Al van 3 april, maar behoor tot de testgroep.Angel
Zal als ik men fototoestel vind (onlangs verhuisd) wat screenshots pakken
Antwoord
(19-04-2013, 08:23)Dimira schreef: murdock waar kan jij die geplande datum zien staan?Want ik moest enkel mail sturen dus ik gaf mijn woonplaats in 2170 en telenet ging mij verwittigen wanneer die gepland was maar heb daar nog steeds niets van gehoord.Heb het nu al tot 2 maal toe gedaan.

Ik weet dat van de update van de telenet technieker van het swat team.
Antwoord
Hier is een bericht verdwenen?
Antwoord