Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet test straks een nieuwe decoder
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

Die hebben spraakprogrammas hee
Antwoord
(01-08-2018, 23:33)natte schreef:
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

Die hebben spraakprogrammas hee

maar begin daarmee eens die optie te gebruiken van de afstandsbediening, dat zal niet echt handig zijn.
Antwoord
(01-08-2018, 23:35)master-magic schreef: maar begin daarmee eens die optie te gebruiken van de afstandsbediening, dat zal niet echt handig zijn.
Praten tegen de afstandsbediening, dat lijkt mij vooral een gadget, iets om indruk te maken op vrienden, maar dat je in het dagelijks leven niet gaat gebruiken.
Antwoord
Pas op bij google en ios bestaat dit al lang
Antwoord
(02-08-2018, 01:38)boulder schreef:
(01-08-2018, 23:35)master-magic schreef: maar begin daarmee eens die optie te gebruiken van de afstandsbediening, dat zal niet echt handig zijn.
Praten tegen de afstandsbediening, dat lijkt mij vooral een gadget, iets om indruk te maken op vrienden, maar dat je in het dagelijks leven niet gaat gebruiken.

ja idd heb dat ook maar 2 keer gebruikt, zie testers die dat veel gebruiken omdat je zo naar een zender kan gaan ook of naar uw opnames enz.
kan handig zijn voor sommige maar ik zie me dat amper gebruiken, is nog niet op punt ook.
Antwoord
Als lk dat moet doen voor zappen amaai. Hadden beter app gemaakt voor alle smartphones
Antwoord
(02-08-2018, 01:38)boulder schreef:

Ik deel die mening ook vriend boulder
Antwoord
(02-08-2018, 15:35)natte schreef: Als lk dat moet doen voor zappen amaai. Hadden beter app gemaakt voor alle smartphones

moest het goed werken dan is het handig, je kan zelf uw opnames opvragen of een programma uit de tv gids opvragen en programmeren enzo of info bekijken van een programma of zender enz.
en er zijn er die het gebruiken, ik zie er niet de nood van in dat het er opzit maar kan handig zijn voor sommige.
Antwoord
wie nu een digicorder heeft en dan naar de tv box kijkt (wat formaat betreft)
Antwoord
????????????????wat bedoel je zorro de digibox
Antwoord