Topics: 1,685
(18-12-2018, 20:46)evebrussel schreef: Je kan inderdaad offcieel in België geen abonnement nemen op Videoland. Maar als je in Nederland bent, kan je wel aan abonnement nemen en betalen met je Paypal account. Sinds de EU betalende streamingdiensten verplicht heeft beschikbaar te zijn overal in de EU, kan je die dus nu ook vanaf een Belgisch IP adres bekijken.
Maar ik ben vaak in Nederland voor het werk, zodat ik vaak van een Nederlands IP adres kan inloggen. Ik weet dus niet of er een soort limiet staat op het kijken vanaf een niet Nederlands IP adres. Ik kan me inbeelden dat dat misschien niet oneindig lukt.
Ik ben wel blij met de service. Ik heb geen Telenet, en dus is het een welkome aanvulling op mijn Netflix en Amazon Prime. Er zitten ook veel Belgische series op Videoland zoals Flikken, Professor T.
als het niet plat ligt zoals de vorige dagen zoals ik heb gelezen op Nederlandse site's
wie nooit in Nederland komt of moet zijn kan dus geen abbo op nemen en dat is dus wat we hier melden,
sommige mensen hebben het al geprobeerd maar officieel mag en kan het niet omdat je op een Belgisch adres inlogt meestal en dus geen rechten betaald voor de op aanvraag diensten in belgie.
Topics: 952
Ik gebruik videoland in belgie al 5 jaar hoor werkt perfect zonder VPN.
Apple tv nemen of android ok
(18-12-2018, 22:26)natte schreef: Ik gebruik videoland in belgie al 5 jaar hoor werkt perfect zonder VPN.
maar mag officieel niet.....
hoe kan dat nu videoland bestaat ook in belgie in westerlo is er nog een winkel.
streaming gebeurt zonder vpn en ik betaal legaal mijn abonnement bij videoland zelf al 5 jaar lang.
zo kunnen we ook beginnen. wat jij doet bij cd mag dan ook niet hee master als ook uw sky avonturen van vroeger hee.
ik betaal alles perfect legaal en heb nooit vals gespeeld.
(19-12-2018, 07:52)natte schreef: hoe kan dat nu videoland bestaat ook in belgie in westerlo is er nog een winkel.
streaming gebeurt zonder vpn en ik betaal legaal mijn abonnement bij videoland zelf al 5 jaar lang.
zo kunnen we ook beginnen. wat jij doet bij cd mag dan ook niet hee master als ook uw sky avonturen van vroeger hee.
ik betaal alles perfect legaal en heb nooit vals gespeeld.
die Videoland app is enkel beschikbaar in Nederland, die in belgie en Nederland zijn niet van dezelfde tak, al zeker die winkel, die zal enkel nog de naam gebruiken maar is niet meer eigenaar van de Videoland tak dat in Nederland nog bestaat, dat is van RTL Entertainment.
zoek maar eens op
waarom denk je dat er op de Nederlandse site staat dat je het enkel in Nederland mag gebruiken in de FAQ enzo.
Das waar RTL heeft Videoland 4 jaar geleden over genomen en RTL club bijgevoegd. Vroeger gene vette. Nu zeer goed en goede aanvulling netflix
Topics: 11
De Videoland app is wel gewoon beschikbaar in de Belgische App store van Apple en Google.
(20-12-2018, 01:05)evebrussel schreef: De Videoland app is wel gewoon beschikbaar in de Belgische App store van Apple en Google.
tuurlijk andere apps van Nederland zijn daar ook op beschikbaar zoals die van de NPO maar daarom werkt het nog niet op een Belgische ip adres, je krijgt dan de melding dat je de zenders niet kan kijken.
op die apps staat geen limiet meer van enkel in een bepaald land te downloaden omdat ze in Europa beschikbaar moeten zijn voor nederlanders die in een bepaald land op reis zijn bv.
hoe gaan die nederlanders er anders gebruik van kunnen maken
maar daarom heeft iemand uit belgie er nog geen rechten voor om het te gebruiken.
officieel mag het enkel in Nederland dat je een abbo neemt op videoland of NPO en door een Nederlander met een Nederlands adres.
bv enkel NPO nieuws en politiek kan je bekijken in belgie omdat daar geen rechthebbende dingen worden getoond (series of films), probeer het maar eens (zonder VPN).
(20-12-2018, 01:05)evebrussel schreef: De Videoland app is wel gewoon beschikbaar in de Belgische App store van Apple en Google.
Leve het legaal zolang je rechtstreeks betaald aan de mensen van RTL. Doe dit al 5 jaar. Goede aanvulling op play more en Netflix. Zeer goede cataloog Nederlandse films en programma’s en je betaald zeer weinig tov play more.