Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet HD zenders aanbod lijst (van Boulder!!!)
(16-04-2019, 00:18)master-magic schreef: een opkuis gedaan van zenderaanbod en aanpassingen, ook eens gescand op de kabel en zie weer dubbele zenders verschijnen, er zal weer wat verplaatsingen komen denk ik, ook zend Baby tv dubbel uit op 1 mux, waarom dat is vraag ik me toch af om 2 keer hetzelfde op 1 mux te hebben. het kan zijn dat het voor het vlaams en frans sprekend gedeelte is dat beide er opzitten maar dan kunnen ze toch dezelfde zender gebruiken en gewoon de taal stream aanpassen per zenderlijst.
nederlands en frans geluidsspoor zitten op beide er op en dit is al enkele maanden zo.(hebben zelf 2 verschillende namen, ene is baby en de andere baby tv en is beiden hetzelfde).
en er zijn nog zenders die er dubbel opstaan, op 2 muxen bv.
Als op één mux een zender "2 keer" voorkomt is dat meestal maar een indruk.
Dat wil zeggen, de naam komt 2 keer voor in het overzicht, maar meestal zit het video en het audiospoor er meestal maar één keer op, het pakt dus niet 2 keer ruimte in.
Antwoord
nog eens een aanpassing gedaan met het aanbod naar HD.
Antwoord
(09-10-2019, 23:55)master-magic schreef: nog eens een aanpassing gedaan met het aanbod naar HD.

Verklaar. Huh Sleepy
Antwoord
(10-10-2019, 05:33)guyke schreef:
(09-10-2019, 23:55)master-magic schreef: nog eens een aanpassing gedaan met het aanbod naar HD.

Verklaar. Huh Sleepy

dat ze enkele aanpassingen hebben gedaan aan zenders naar HD, bv Q-Music Radio tv zender is nu HD.
Antwoord
(10-10-2019, 08:15)master-magic schreef:

Verklaar. Huh Sleepy

dat ze enkele aanpassingen hebben gedaan aan zenders naar HD, bv Q-Music Radio tv zender is nu HD.

Jammer dat hier regionale tv "RTV" nog niet in HD is.
Antwoord
(10-10-2019, 08:53)guyke schreef:

Verklaar. Huh Sleepy

Hier bij ons TV-Oost nu ook eindelijk in HD.
Antwoord
(10-10-2019, 08:53)guyke schreef:

Verklaar. Huh Sleepy

Hier in Vlaams Brabant, Ring tv ook nog niet in HD. Is wel jammer, dit zou ook stilletjes aan mogen in HD.
Antwoord
Er zijn der nog hoor in HD : CINE+ PREMIER, CINE+ CLASSIC, CINE+ FRISSON, ELEVEN SPORTS 1 FR, ELEVEN SPORTS 2 FR, ELEVEN SPORTS 3 FR, en ik denk de nieuwe zender LN24 dat die ook in HD is (kanaal 140). En Vlaams Parlement.Tv die zou ook in HD zijn.
De zender Penthouse Quickies HD is intussen vervangen en die mag uit de lijst. Dorcel TV zou in SD uitzenden.
Antwoord
(11-10-2019, 21:09)Dreekes schreef: Er zijn der nog hoor in HD : CINE+ PREMIER, CINE+ CLASSIC, CINE+ FRISSON, ELEVEN SPORTS 1 FR, ELEVEN SPORTS 2 FR, ELEVEN SPORTS 3 FR, en ik denk de nieuwe zender LN24 dat die ook in HD is (kanaal 140). En Vlaams Parlement.Tv die zou ook in HD zijn.
De zender Penthouse Quickies HD is intussen vervangen en die mag uit de lijst. Dorcel TV zou in SD uitzenden.

Eleven sports zenders zijn 1 zender voor Nederlands en franse taal die worden gewoon op een zenderplek gezet in de lijst, heb dit aangepast als 1 zender met NL/FR verwijzing naar.
die Cine+ zenders zullen er niet veel hebben, zitten in het pakket van BE filmzenders dacht ik, veel te duur voor wat je krijgt.
Vlaamseparlement tv heb ik momenteel geen zicht op of die in SD of HD is, gisteren was die nog SD bij mij na de aanpassingen op de kabel met het nieuwe aanbod in SD. (deze misschien ook eens een topic geven voor wie interesse heeft).
Antwoord
VTM Kids HD is ook toegevoegd aan het HD aanbod van zenders.
Antwoord