Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Contact Max bij telenet te beluisteren
Op donderdag 13 februari lanceert RTL Belgium een nieuw radiokanaal, Contact Max. Vanaf 19 februari is het terug te vinden op Telenet TV (kanaal 935 in Vlaanderen en 915 in Brussel en Wallonië).

Contact Max is een een vernieuwende radiozender voor volwassen luisteraars vanaf 35 jaar en ouder.
Antwoord
(04-03-2025, 22:50)master-magic schreef: Op donderdag 13 februari lanceert RTL Belgium een nieuw radiokanaal, Contact Max. Vanaf 19 februari is het terug te vinden op Telenet TV (kanaal 935 in Vlaanderen en 915 in Brussel en Wallonië).

Contact Max is een een vernieuwende radiozender voor volwassen luisteraars vanaf 35 jaar en ouder.

Kleine correctie : Contact Max is terug te vinden op kanaal 944 in Vlaanderen. Op kanaal 935 zit nog steeds BRF 1.
Antwoord
het is info van telenet zelf, als die een fout melden dan is dat hun fout, ik heb zelf geen optie om dit te checken, mijn ontvanger werkt met een CI+ module en de nummering is niet de officiële nummering zoals op de digicorder en tv box.
bedankt voor de rechtzetting Wink

ik heb al paar dagen geluisterd via de telenet kabel en merk toch een slechte geluidskwaliteit op met een bitrate van rond de 96, ze zullen deze via DAB+ doorgeven denk ik.
Antwoord