Topics: 79
(28-12-2013, 15:36)natte schreef: (28-12-2013, 15:02)Dimira schreef: Ik denk dat ik een 54" heb 138 cm maar ik vind dat hij bij mij nog een beetje te klein uitkomt.Het is natuurlijk hoe je zelf woont en hoe je je tv kan plaatsen dit weet ik niet.Als ik in de toekomst een volgende koop zal die zeker groter zijn.160 cm of meer.Wat je daar zegt over telkens je hoofd draaien is niet waar hoor.Ik kan me dit nu wel voorstellen bij schermen van twee meter maar niet bij deze,als je de kijkafstand maar respecteerd.Ik denk dat je toch geen cycloop bent.Je weet dat je altijd welkom bent.
dat is iik mijn droom een eigen cinemazaalke. twijfel nog tussen grote tv en scherm met beamer.heb al kamer gevonden. nu nog coalitepartner overtuigen
Droom maar verder
Topics: 952
(28-12-2013, 15:53)Dimira schreef: (28-12-2013, 15:36)natte schreef: (28-12-2013, 15:02)Dimira schreef: Ik denk dat ik een 54" heb 138 cm maar ik vind dat hij bij mij nog een beetje te klein uitkomt.Het is natuurlijk hoe je zelf woont en hoe je je tv kan plaatsen dit weet ik niet.Als ik in de toekomst een volgende koop zal die zeker groter zijn.160 cm of meer.Wat je daar zegt over telkens je hoofd draaien is niet waar hoor.Ik kan me dit nu wel voorstellen bij schermen van twee meter maar niet bij deze,als je de kijkafstand maar respecteerd.Ik denk dat je toch geen cycloop bent.Je weet dat je altijd welkom bent.
dat is iik mijn droom een eigen cinemazaalke. twijfel nog tussen grote tv en scherm met beamer.heb al kamer gevonden. nu nog coalitepartner overtuigen
Droom maar verder
ja dromen mag maar heb toch al concrete plannen liggen. heb huis verbouwd in zomer en 7 kamers bij
Topics: 2
Is toch ook te zien hoeveel meter jij van je tv zit? Ik zit een 3 a 4 meter van men tv, ik ben ook fan van grote
Schermen maar ik ben beetje bang een groter te groot zou zijn. Ik heb er ook een prachtige home cinema instalatie waarvan het kloppend hart pioneer is.
(29-12-2013, 02:42)murdock schreef: Is toch ook te zien hoeveel meter jij van je tv zit? Ik zit een 3 a 4 meter van men tv, ik ben ook fan van grote
Schermen maar ik ben beetje bang een groter te groot zou zijn. Ik heb er ook een prachtige home cinema instalatie waarvan het kloppend hart pioneer is.
pioneer is prima en je eigen goesting volgen
Dat klopt natte. Er bestaan zoveel merken en smaken verschilen.
(29-12-2013, 12:49)murdock schreef: Dat klopt natte. Er bestaan zoveel merken en smaken verschilen.
inderdaad vroeger samsung nu alles panasonic
(29-12-2013, 02:42)murdock schreef: Is toch ook te zien hoeveel meter jij van je tv zit? Ik zit een 3 a 4 meter van men tv, ik ben ook fan van grote
Kom eens af volgend jaar hé,zoek eens op google de ideale kijkafstand.Ik zit nu op een dikke 3m05cm.Als ik dus ooit nog gtoter moets gaan moet ik wel zien of ik nog plaats heb want ik heb niet zoveel plaats meer over.Zelf heb ik het ook maar geschat.Ik denk dat jij te ver zit,maar dat kan zijn door de kwaliteit van het beeld ik heb dus led full HD 3D beeld ik weet niet het jouw.
Ik heb nu 2,tv,s sony en de 40 inch van sony in onze slaapkamer geeft zijn keuren ledje gaat soms over naar groen en dan terug naar rood. De tv heeft 5 jaar garantie en is al 2 keer bij vandenborre geweest en daar heeft hij het niet zeggen ze. Bij ons wel meestal 1 keer per nacht.
Mijn schoonma heeft ook een panasonic led tv en haar geluid is niet goed,ze heeft een soundbar moeten kopen
Om alles goed te kunnen horen. Mijne pa heeft een samsung smart tv en deze gaat veel luider dan panasonic.ik ben tevreden van sony maar ik denk samsung verder zit zeker dan Sony op het vlak van smart tv?
Dimira, volgend jaar komen we eens op bezoek en kunnen we dat eens bekijken. Hoe groot is u tv nu alweer?
Heb jij ook een home cinema aan je tv hangen?
Samsung was één van de grondleggers,ik ben niet zeker maar ik dacht dat daar nog één merk bij was.De apps van Samsung zijn wel eigen aan samsung dit wil zeggen aléé ik denk dat die andere tvs deze apps niet hebben.Maar je kan dat bij je vader ongeveer zien hoe dat er uit ziet.Maar om een grotere te zien zou ik zeggen meet eerst eens bij jou de afstand van je tv naar je zetel en dan kan je desnoods nog altijd bij mij komen zien hoe een groter model er juist uitziet.Of je het niet te groot vind.Want je hebt nog tussenmaten.101/128/en nog één dacht ik en dan die van mij.
Ik zit zo ongeveer 3 tal metervan mijn tv ik heb nu een 46 inch.jij hebt ook een media center in u tv ingebouwd nu als jij een film afspeelt geeft je tv dan dolby D of DTS door naar de reciever?