Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rio-sporting-betv
(12-01-2014, 00:33)natte schreef:
(11-01-2014, 22:33)Dimira schreef:
(11-01-2014, 20:55)master-magic schreef:
(11-01-2014, 20:35)Dimira schreef:
(11-01-2014, 19:56)natte schreef: belgische voetbal en veel buitenlandse. ga kijken op website voo. deze is samen in het pakket opgenomen met betv: dus nu betvfilmkanalen, betvsportkanalen, voo voetbalkanalen. toch 4hdkanalen

Ja,maar voetbal volgen met franstalig comentaar is het zelfde als snooker volgen op de BBC.Daar versta je geen fluit van en ik zie er in feite ook niet het nut van waarom ik nu plots dat zou moeten nemen,want ik heb heb het al gezegd sinds ik RIO heb zit ik 50€ goedkoper dus aan sporting zal het al niet liggen.

De vraag is hoelang ze het zo goedkoop gaan kunnen houden,
Want zeg me niet dat ze nog winst maken met die 2 pakketten.

Sporting is wel meer dan 3 kanalen hé.Op drukke heb je ook vier tot 5 zenders open staan en soms zeven.
tja hoeveel keer staanz e open

tja, daarom dienen ook deze kanalen hé, voor Belgisch voetbal in hoofdzaak. Als ze 8 matchen tegelijk geven hebben ze die alle 8 nodig.
Ben benieuwd hoe dit zal afdraaien als FOX ooit de Belgische competitie overneemt.
Antwoord
(11-01-2014, 23:05)master-magic schreef:
(11-01-2014, 22:55)Dimira schreef: Ik dacht dat dat dat niet voor jou was hoor met al die strepen hier kan je bijna niet meer zien wie wat post.

????????
Strepen??????
Ik zie geen strepen,toch niet aan de drank he dimira Wink

Ik heb juist mijn fles champagne op maar ik denk niet dat het daar aan ligt.Ik bedoel die vertikale lijnen als er veel personen op één bericht posten en dan word dit soms onduidelijk omdat niet altijd te zien is van wij die post komt.Vooral als er 6 of 7 berichten op dat bericht zijn of nog meer.En anders kan het aan mij liggen omdat ik niet gewend ben in zulke forums te posten.
Antwoord
4000 films die wil ik nog wel eens tellen.

(12-01-2014, 13:11)Dreekes schreef:
(12-01-2014, 00:33)natte schreef:
(11-01-2014, 22:33)Dimira schreef:
(11-01-2014, 20:55)master-magic schreef:
(11-01-2014, 20:35)Dimira schreef:
(11-01-2014, 19:56)natte schreef: belgische voetbal en veel buitenlandse. ga kijken op website voo. deze is samen in het pakket opgenomen met betv: dus nu betvfilmkanalen, betvsportkanalen, voo voetbalkanalen. toch 4hdkanalen

Ja,maar voetbal volgen met franstalig comentaar is het zelfde als snooker volgen op de BBC.Daar versta je geen fluit van en ik zie er in feite ook niet het nut van waarom ik nu plots dat zou moeten nemen,want ik heb heb het al gezegd sinds ik RIO heb zit ik 50€ goedkoper dus aan sporting zal het al niet liggen.

De vraag is hoelang ze het zo goedkoop gaan kunnen houden,
Want zeg me niet dat ze nog winst maken met die 2 pakketten.

Sporting is wel meer dan 3 kanalen hé.Op drukke heb je ook vier tot 5 zenders open staan en soms zeven.
tja hoeveel keer staanz e open

tja, daarom dienen ook deze kanalen hé, voor Belgisch voetbal in hoofdzaak. Als ze 8 matchen tegelijk geven hebben ze die alle 8 nodig.
Ben benieuwd hoe dit zal afdraaien als FOX ooit de Belgische competitie overneemt.
de hollanders met meer ploegen en hebben maar weinig foxkanalen.de voo hebben er ook maar 5 bij betv
Antwoord