Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rex of Rio
ik denk dat ook dimira. ze wouwen eerst een fris pakket ameken en hebben teveel zenders afgezwierd zeker nu bbc bij tvvlaandrenen en bbelgacom wel nog bereikbaar is.ze komen daar nu van terug. als ze nog kunnen recht zetten

(12-01-2014, 02:44)zorro123 schreef:
(11-01-2014, 19:58)natte schreef:
(11-01-2014, 19:54)chukky2 schreef:
(11-01-2014, 17:48)Dimira schreef:
(11-01-2014, 15:26)Icymichel schreef:
(11-01-2014, 13:52)Dimira schreef:
(11-01-2014, 13:12)Icymichel schreef:
(11-01-2014, 11:55)Dimira schreef: @zorro;dit kan niet het zelfde blijven hé.Omdat er nog teveel zenders zijn die mensen die nu nog klant worden of zijn gewoon weg niet meer kunnen nemen.Dus vooral pluspakket moet terug verdeeld worden of moet verdwijnen.En HD XL.Die andere kan je nog krijgen via tv en mijn telenet.Maar ik ben eens met mijn vuisten op tafel gaan slaan bij telenet.En heb nu toch al een deel zenders terug.

Bij de invoering van Rex & Rio zouden de mensen die nog de verschillende pakketten hebben in de loop van 2014 aangeschreven worden , dus ze hebben nog tijd tot 31 December.
Ik blijf wachten op dat schrijven van Telenet om dan een beslissing te nemen of ik Rex of Rio kies.

Daar blijkt volgens familie niet veel van aan te zijn zelf heb ik weken er mee bezig geweest om al een deel terug te krijgen.

Dan heb je geluk gehad maar normaal waren ze zien verplicht , als je zou overstappen naar Rex of Rio stond er indertijd zwart op wit dat je bepaalde zenders zou verliezen.

Inderdaad te laat de eerste dag ben ik overgestapt naar RIO,toen was daar nergens een bericht want hoe kon men anders enkele minuten er voor dan zeggen dat zenders uit het pluspakket en het HD XL verhuisde naar het basis aanbod in RIO?Ze hebben het de tweede of derde dag op die site gezet dan heb ik het ook kunnen lezen.Waarom denk je dat ze nu hun fout beginnen in te zien?Niet omdat ze juist handelden want je weet toch wat er gebeurd als zoiets echt voor een rechtbank moet uitgevochten worden.

(11-01-2014, 13:58)natte schreef: en dimira is dat je gelukt?

Wat is mij gelukt?

Hier voorlopig nog het oude. Dus alle zenders . Maar het is de bedoeling hier volledig over te gaan op tv Vlaanderen en canaldigitaal .

die cd raad ik je aan master en ik hebben al. rio toch zeer pover top vcd

(11-01-2014, 19:55)zorro123 schreef:
(11-01-2014, 11:55)Dimira schreef: @zorro;dit kan niet het zelfde blijven hé.Omdat er nog teveel zenders zijn die mensen die nu nog klant worden of zijn gewoon weg niet meer kunnen nemen.Dus vooral pluspakket moet terug verdeeld worden of moet verdwijnen.En HD XL.Die andere kan je nog krijgen via tv en mijn telenet.Maar ik ben eens met mijn vuisten op tafel gaan slaan bij telenet.En heb nu toch al een deel zenders terug.

waarom zou dat niet hetzelfde zijn ?, je hoeft rex of rio toch niet te nemen, en wie het wel doet weet welke zenders men krijgt, en welke er niet meer zijn,
en van dat pluspakket of prime is dan geen sprake meer van, enkel een andere benaming ervoor (voor die kunnen volgen)
ben eens benieuwd hoe ze primefilmzenders gaan noemen

Prime of Rio : of iets nieuws, maar dat is bijzaak, het voornaamste is dat ze blijven
das waar zorro
Antwoord
ze hebben gewoon die rechten eerst moeten regelen voor die weer enkele jaren te mogen doorgeven.
net als met eurosport.
toevallig loopt dat samen.
Antwoord
dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd
Antwoord
(12-01-2014, 19:30)natte schreef: dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd

als 1 al niet meer bestaat voor benelux dan zal je die niet meer kunnen krijgen.
Antwoord
neen maar er bestaan wel vervangers genoeg. dat ze even hun keuten opendoen en eens naar sattelitecontent kijken. dan hebben ze direct keuze
Antwoord
Je hoeft RIO zeker niet te nemen wie verplichte jou immers vroeger om een abonnement op prime te nemen?Ook niemand,dus nu is het gratis in een abonement dat evenveel kost wat wil je nog meer dat je alles nu gratis krijgt?Je hebt nu prime gratis 4000 films/series music choise die 2 paketten moest je vroeger wel betalen.En ik heb hierboven de rekening gemaakt hoeveel het goedkoper is als je films ziet op RIO.
Antwoord
(12-01-2014, 19:35)natte schreef: neen maar er bestaan wel vervangers genoeg. dat ze even hun keuten opendoen en eens naar sattelitecontent kijken. dan hebben ze direct keuze

het moet ook nog rechtenlijk mogelijk zijn hé,als er geen rechten zijn voor belgie voor een bepaalde zender mag je nog zoveel naar zagen,dan komen die niet.
Antwoord
(12-01-2014, 19:30)natte schreef: dat ze maar eens terug paar goede hd zenders mee opnemen ala eurosport hd en tnthd

Ben nu eens benieuwd hoelang ze dat weer gaan trekken eer die BBC zenders er bij zijn.Het zelfde dus iemand die nu klant word bij telenet kan zenders die ik bv. niet kan zien ook niet zien wat dus gewoon discriminatie is tegenover andere klanten.De ene klant kan als het ware over meer zenders beschikken dan de andere,gewoon omdat een nieuwe klant het pakket niet kan nemen en dat kan niet.Dus telenet verliest altijd als zei die zenders niet snel aan beiden aanbieden.En je zal nog zien dat ik er niet ver naast zit.Zou misschien eens een goede zaak voor test aankoop zijn.
Antwoord
Ze doen maar, ik heb nog nooit gekeken naar bbc is niet nodig voor me, er zijn genoeg zenders met ned subs. Ik neem niks extra betaal nu al 89 euro en das genoeg, en voor films en serie,s heb ik goedkopere oplossingen. En kan deze ook bekijken in ons buitenverblijf. Met dat dure rio en rex is dat niet mogelijk.
Antwoord
(13-01-2014, 21:41)murdock schreef: Ze doen maar, ik heb nog nooit gekeken naar bbc is niet nodig voor me, er zijn genoeg zenders met ned subs. Ik neem niks extra betaal nu al 89 euro en das genoeg, en voor films en serie,s heb ik goedkopere oplossingen. En kan deze ook bekijken in ons buitenverblijf. Met dat dure rio en rex is dat niet mogelijk.

REX of RIO is niet duur hé murdock hoe verklaar je anders dat ik van 180€op 1 maand naar 128€ ga.Ik zeg nu niet dat jouw rekening ook zo hoog gaat zijn want dit is dus internet+gsm bij telenet er bij.Maar als je nu bv voor gsm en internet naar ergens anders zou gaan waar het goedkoper is zou je verschieten hoe goedkoop RIO is.PRME en 4000 films en series aan 0€+music choice.In ieder geval iedereen doet wat hij niet laten kan en ik heb er geen spijt van want zoals je weet op tv is het toch niets want als ze een film geven op 2B dan hebben ze hem al gegeven op 4/5/vitaya/één/canvas en noem maar op.En dat is met al die series ook zo.En ik zie liever elke avond een nieuwe film op tv van RIO die me ook niets kost maar die ik tenminste niet gezien heb.
Antwoord