20-04-2014, 19:39
Vanaf 22 April word bij Belgacom Series & Movies gelanceerd.De tegenhanger van REX&RIO.Maar wel zonder extra zenders.Voor de prijs van 14,95€ dus vrij duur vind ik.Meer info misschien later.
Series&Movies
|
20-04-2014, 19:39
Vanaf 22 April word bij Belgacom Series & Movies gelanceerd.De tegenhanger van REX&RIO.Maar wel zonder extra zenders.Voor de prijs van 14,95€ dus vrij duur vind ik.Meer info misschien later.
21-04-2014, 11:33
(20-04-2014, 19:39)Dimira schreef: Vanaf 22 April word bij Belgacom Series & Movies gelanceerd.De tegenhanger van REX&RIO.Maar wel zonder extra zenders.Voor de prijs van 14,95€ dus vrij duur vind ik.Meer info misschien later. waar heb jij dat gelezen dimira weet van niets is dat cinefiel,mobi en film ala carte samen? met zenders?
21-04-2014, 11:35
dimira je vergist u hoor zijn de gaypassen enzo kijk maar:
Onbeperkt toegang tot programma’s en films voor een vast bedrag per maand. Elk abonnement is eenvoudig te activeren en te deactiveren via uw e-Services-account of uw tv-menu. Cinefeel Pass Cinefeel Pass Bent u fan van filmklassiekers, wereldcinema en onafhankelijke producties? Lars von Trier, Mike Leigh, Michael Haneke, de Coen-broers en de broers Dardenne, .... Ontdek het werk van deze gerenommeerde regisseurs en bekijk nog meer bekroonde parels met de Cinefeel Pass. Dit uitgebreide aanbod van zo’n 65 art-house films wordt elke week aangevuld met 5 nieuwe films. € 9,95/maand Voeg toe aan abonnement Kids Pass Kids Pass Uw kinderen krijgen onbeperkt toegang tot hun favoriete films en series (meer dan 500) en kijken in een beveiligde en kindvriendelijke omgeving. De Kids Pass is er voor € 7,95/maand.Als u de Kids Pass combineert met het Kids boeket (€ 5,95/maand) betaalt u slechts € 9,95/maand voor de twee! Hebt u een Pack Maxi? Dan kunt u de Kids Pass samen met het Kids boeket kiezen als exclusief voordeel inbegrepen in uw Pack. € 7,95/maand Voeg toe aan abonnement VRT Net Gemist VRT Net Gemist Net gemist biedt de programma's van Eén, Ketnet en Canvas van de laatste 7 dagen. Geen zin in een abonnement? Dan is er nog steeds Ooit gemist. Met Ooit gemist herbekijkt u de beste programma’s van Eén, Canvas en Ketnet van vroeger tot nu wanneer u dat het beste uitkomt. U betaalt de programma’s per stuk. € 5,95/maand Voeg toe aan abonnement RTL à l'infini Series Pass RTL à l’infini Series Pass De Series Pass is een absolute must voor de liefhebbers van series. Elke week worden deze series aangevuld met nieuwe en exclusieve afleveringen. Er zijn permanent 200 afleveringen beschikbaar. Meer info op www.rtlalinfini.be € 4,95/maand Voeg toe aan abonnement RTL à l'infini Selection RTL à l’infini Sélection Bekijk naar hartenlust informatiemagazines, ontspanning, humor en sport op RTL wanneer u maar wilt. Meer info op www.rtlalinfini.be € 5,95/maand Voeg toe aan abonnement X-Adult Pass X-Adult Pass Met de X-Adult Pass geniet u van een onbeperkte toegang tot meer dan 200 clips voor volwassenen. De clips duren ongeveer 15 min, zijn beschikbaar in verschillende genres naar analogie van het filmaanbod en worden vaak vernieuwd. € 14,95/maand Voeg toe aan abonnement Gay Pass Gay Pass Met de Gay Pass geniet u van een onbeperkte toegang tot meer dan 200 clips voor volwassenen. De clips duren ongeveer 15 min, zijn beschikbaar in verschillende genres naar analogie van het filmaanbod en worden vaak vernieuwd.
21-04-2014, 12:57
(21-04-2014, 11:33)natte schreef:(20-04-2014, 19:39)Dimira schreef: Vanaf 22 April word bij Belgacom Series & Movies gelanceerd.De tegenhanger van REX&RIO.Maar wel zonder extra zenders.Voor de prijs van 14,95€ dus vrij duur vind ik.Meer info misschien later. Ik had die cinefeel pass,maar heb die terug weg gedaan omdat ik er trouwens nooit een film van gezien had.Ik had aan Eva gevraagd om die pass in te wisselen voor die mobi pass maar die bestaat ook al niet meer sinds januari geloof ik al vond ik deze veel beter en er stonden,vond ik dan veel meer films in voor te kiezen.Eerlijk gezegd vind ik als je per maand een 3/4 tal films ziet kan je evengoed een film huren als je zin hebt in de gewone filmbibliotheek.Daar zijn de films beter en heb je een ruimere keuze.Ik had deze week het bericht gelezen op het forum van belgacom dat die morgen actief word.Waar je het kan activeren weet ik ook nog niet dat zal morgen allemaal bekend worden.
21-04-2014, 13:58
natte die pass staat daar nog niet bij ingevuld omdat deze maar vanaf morgen actief is.Doorom heb ik er ook bij geplaatst meer info misschien later.Dus als ik meer informatie heb,snap je.
21-04-2014, 17:22
21-04-2014, 17:45
heb op alle belgacomforums gekeken nergens info . dit is late grap van belgacomtv denk ik
22-04-2014, 17:04
weet iemand al iets meer
23-04-2014, 09:15
Er staan nog niet veel films in nu een 80 tal je kan er zoeken tussen a en z ook is er documentaire en muziek maar daar staat er maar één onder.Ik zie nu wel dat er dagelijks iets bijkomt.Ik zal aan Eva vragen of er geen genres kunnen aan toegevoegd worden waar men kan onder zoeken.Ook staat er dat men als klant kan beschikken over jaarlijks 400 films.Er is ook een extra kanaal 2 zelfs SD en HD ms genoemd en niet sm zoals de tital al laat vermoeden;Diet is een kleine versie van prime.Maar dan met één kanaal.Ook nog een zender bij gekomen die twee erotische films uitzend elke week.
23-04-2014, 09:17
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|