23-11-2012, 15:04
Nieuwe klacht. Zoals aangegeven in een van de vorige mails heb ik nu een klacht ingediend bij de ombudsmantelecom, waarvan ik onderstaand antwoord kreeg:
E mail : klachten@ombudsmantelecom.be
Website : www.ombudsmantelecom.be
Brussel, 20/11/2012
Betreft : onontvankelijke klacht
Geachte heer,
De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 13/11/2012 over "Contractuele aangelegenheden TV"
in goede orde ontvangen. Uw klacht werd op de Ombudsdienst voor Telecommunicatie ingeschreven met
klachtnummer 2012/15421.
Na onderzoek van de gegevens heb ik echter uw klacht onontvankelijk verklaard en niet in behandeling genomen.
De reden van onontvankelijkheid van deze klacht is de volgende:
De Ombudsdienst is een beroepsinstantie. Uit uw probleemstelling blijkt dat u geen klacht bij de eigen
telecommaatschappij deponeerde. Uw klacht werd doorgestuurd naar het telecombedrijf Telenet dat u rechtstreeks
zal antwoorden.
Als het bedrijf niet, of niet afdoend reageert, kunt u een beroepsklacht indienen bij de Ombudsdienst.
Te uwer informatie vindt u in bijlage de procedure om klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor
Telecommunicatie.
Voor meer informatie kan u zich wenden tot Merckx C.
Met bijzondere hoogachting,
Luc Tuerlinckx
Ombudsman
E mail : klachten@ombudsmantelecom.be
Website : www.ombudsmantelecom.be
Brussel, 20/11/2012
Betreft : onontvankelijke klacht
Geachte heer,
De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 13/11/2012 over "Contractuele aangelegenheden TV"
in goede orde ontvangen. Uw klacht werd op de Ombudsdienst voor Telecommunicatie ingeschreven met
klachtnummer 2012/15421.
Na onderzoek van de gegevens heb ik echter uw klacht onontvankelijk verklaard en niet in behandeling genomen.
De reden van onontvankelijkheid van deze klacht is de volgende:
De Ombudsdienst is een beroepsinstantie. Uit uw probleemstelling blijkt dat u geen klacht bij de eigen
telecommaatschappij deponeerde. Uw klacht werd doorgestuurd naar het telecombedrijf Telenet dat u rechtstreeks
zal antwoorden.
Als het bedrijf niet, of niet afdoend reageert, kunt u een beroepsklacht indienen bij de Ombudsdienst.
Te uwer informatie vindt u in bijlage de procedure om klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor
Telecommunicatie.
Voor meer informatie kan u zich wenden tot Merckx C.
Met bijzondere hoogachting,
Luc Tuerlinckx
Ombudsman