26-11-2012, 15:20
(23-11-2012, 15:04)Eburoon schreef: Nieuwe klacht. Zoals aangegeven in een van de vorige mails heb ik nu een klacht ingediend bij de ombudsmantelecom, waarvan ik onderstaand antwoord kreeg:ik ben ook niet blind hoor?Ik zeg nieuwe klant omdat ik dat ken daar,en zoals ik reeds zei het haalt allemaal toch geen sikkepit uit.Telenet is een multi bedrijf.Die weten wel wat ze in zo een gevallen moeten doen en die wisten dit al op vooand dat hen niets kon gebeuren anders zouden ze het toch niet gedaan hebben .Of wel?
E mail : klachten@ombudsmantelecom.be
Website : www.ombudsmantelecom.be
Brussel, 20/11/2012
Betreft : onontvankelijke klacht
Geachte heer,
De Ombudsdienst voor Telecommunicatie heeft uw klacht van 13/11/2012 over "Contractuele aangelegenheden TV"
in goede orde ontvangen. Uw klacht werd op de Ombudsdienst voor Telecommunicatie ingeschreven met
klachtnummer 2012/15421.
Na onderzoek van de gegevens heb ik echter uw klacht onontvankelijk verklaard en niet in behandeling genomen.
De reden van onontvankelijkheid van deze klacht is de volgende:
De Ombudsdienst is een beroepsinstantie. Uit uw probleemstelling blijkt dat u geen klacht bij de eigen
telecommaatschappij deponeerde. Uw klacht werd doorgestuurd naar het telecombedrijf Telenet dat u rechtstreeks
zal antwoorden.
Als het bedrijf niet, of niet afdoend reageert, kunt u een beroepsklacht indienen bij de Ombudsdienst.
Te uwer informatie vindt u in bijlage de procedure om klacht in te dienen bij de Ombudsdienst voor
Telecommunicatie.
Voor meer informatie kan u zich wenden tot Merckx C.
Met bijzondere hoogachting,
Luc Tuerlinckx
Ombudsman