28-09-2014, 17:47
hoe goed men je kijkgedrag in de gaten houdt (telenet niet alleen, iedereen)
"We willen inspelen op de vraag van de consument", vertelt Inge Smidts, verantwoordelijk voor de marketing bij Telenet. En de cijfers leren dat die consument zijn favoriete series graag in sneltempo verorbert. Achtenveertig procent van de kijkers die aan een reeks begint, kijkt het volledige seizoen op een week tijd uit. Vierenzestig procent van de Rex & Rio-kijkers bekijkt twee afleveringen per dag, één op de vier daarvan verslindt zelfs vier afleveringen of meer op een avond. 'Binge-viewing' heet dat in het jargon en Telenet speelt met 'Chaussée d'Amour' op die trend in.
privacy met gaten :
"We willen inspelen op de vraag van de consument", vertelt Inge Smidts, verantwoordelijk voor de marketing bij Telenet. En de cijfers leren dat die consument zijn favoriete series graag in sneltempo verorbert. Achtenveertig procent van de kijkers die aan een reeks begint, kijkt het volledige seizoen op een week tijd uit. Vierenzestig procent van de Rex & Rio-kijkers bekijkt twee afleveringen per dag, één op de vier daarvan verslindt zelfs vier afleveringen of meer op een avond. 'Binge-viewing' heet dat in het jargon en Telenet speelt met 'Chaussée d'Amour' op die trend in.
privacy met gaten :