vraag over smart tv
#6
(13-10-2014, 19:46)zorro123 schreef: wat netflix betreft :

Netflix krijgt Dolby Digital niet werkend op sommige Samsung-tv's
Netflix heeft ondersteuning voor Dolby Digital 5.1 uit zijn applicaties voor smart-tv's van Samsung in de H-serie en enkele blu-ray-spelers verwijderd. Het bedrijf zou de surroundweergave niet aan de praat krijgen waardoor alleen een stereo-soundtrack beschikbaar is.

Bij Netflix staan de Samsung-televisies uit de H-serie keurig in de lijst van tv's die geschikt zouden zijn voor Dolby Digital 5.1-weergave.
Navraag bij Netflix zou leren dat de Dolby Digital-functie is verwijderd omdat deze niet goed zou werken. Het bedrijf zou pogen om de surroundweergave op de problematische Samsung-toestellen en -blu-ray-spelers te herstellen. Volgens Netflix kan het nog twee tot vier weken duren voordat de update beschikbaar is. Tot die tijd moeten Netflix-gebruikers genoegen nemen met stereogeluid.

Met andere woorden : wordt aangewerkt
Blij dat na al mijn problemen/vragen ik ook eens iemand kon helpen Smile
Jan
Antwoord


Berichten in dit topic
vraag over smart tv - door murdock - 13-10-2014, 18:05
RE: vraag over smart tv - door jr212 - 13-10-2014, 19:24
RE: vraag over smart tv - door murdock - 14-10-2014, 10:23
RE: vraag over smart tv - door zorro123 - 13-10-2014, 19:46
RE: vraag over smart tv - door murdock - 14-10-2014, 10:26
RE: vraag over smart tv - door jr212 - 14-10-2014, 10:34
RE: vraag over smart tv - door murdock - 14-10-2014, 10:49
RE: vraag over smart tv - door Dimira - 14-10-2014, 10:37
RE: vraag over smart tv - door murdock - 15-10-2014, 00:12
RE: vraag over smart tv - door Dimira - 15-10-2014, 10:47
RE: vraag over smart tv - door Dimira - 18-10-2014, 21:43
RE: vraag over smart tv - door Dimira - 19-10-2014, 10:19
RE: vraag over smart tv - door murdock - 20-10-2014, 09:42
RE: vraag over smart tv - door Dimira - 20-10-2014, 10:13
RE: vraag over smart tv - door murdock - 20-10-2014, 10:23



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)