14-10-2014, 10:49
(14-10-2014, 10:34)jr212 schreef:(13-10-2014, 19:46)zorro123 schreef: wat netflix betreft :Blij dat na al mijn problemen/vragen ik ook eens iemand kon helpen
Netflix krijgt Dolby Digital niet werkend op sommige Samsung-tv's
Netflix heeft ondersteuning voor Dolby Digital 5.1 uit zijn applicaties voor smart-tv's van Samsung in de H-serie en enkele blu-ray-spelers verwijderd. Het bedrijf zou de surroundweergave niet aan de praat krijgen waardoor alleen een stereo-soundtrack beschikbaar is.
Bij Netflix staan de Samsung-televisies uit de H-serie keurig in de lijst van tv's die geschikt zouden zijn voor Dolby Digital 5.1-weergave.
Navraag bij Netflix zou leren dat de Dolby Digital-functie is verwijderd omdat deze niet goed zou werken. Het bedrijf zou pogen om de surroundweergave op de problematische Samsung-toestellen en -blu-ray-spelers te herstellen. Volgens Netflix kan het nog twee tot vier weken duren voordat de update beschikbaar is. Tot die tijd moeten Netflix-gebruikers genoegen nemen met stereogeluid.
Met andere woorden : wordt aangewerkt
het leven is mooie als we elkaar kunnen helpen.
enkel de juiste beeldinstellingen nog vinden, is nog beetje zoeken dat, ik weet niet of jullie veel veranderen en welke % contrast jij gebruikt, want standaard staat deze op 100 das toch teveel?