02-08-2015, 12:15
(01-08-2015, 22:06)natte schreef:(29-07-2015, 10:20)Dimira schreef: Ik heb net die W10 gedownload maar ik denk dat het bujna een uur duurt voor dat hij ermee klaar is.
Ja het duurt heel lang raar op andere pc maken ze er niets van geen verwittigingen
Bij mij werd die gisteren automatisch gedownload zonder verwittiging. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat m'n die kon downloaden wanneer men wou. Ik ben dan tijdens dit proces vlug naar Windows instellingen gegaan en automatische installatie geblokkeerd zodat ikzelf kan bepalen wanneer ik installeer. IK dacht dat men een heel jaar de tijd had voor installatie, maar owee je krijgt max. 3 dagen de tijd nl. vandaag, morgen of overmorgen; het uur mag jezelf bepalen. Ik stelde in op vandaag om 9u maar bij het openzetten kreeg ik nog een uur de tijd om al m'n werk op te slagen. En opnieuw een melding voor installatie binnen de 3 dagen. Ik heb het nu ingesteld op dinsdagavond 21 u. En dinsdag zal ik waarschijlijk weer kunnen verlengen voor 3 dagen...Ik ga dit zo doen tot wanneer ik in verlof ben en meer de tijd heb. Microsoft verplicht de mensen bijna tot overgaan naar het nieuwe Windows 10! Ik vind dat m'n toch zelf een dag kan bepalen binnen dat jaar wanneer je het wilt installeren. Ik heb het mij al beklaagd dat ik die versie heb gereserveerd, want in W8.1 had ik tot nu toe geen enkel probleem.