02-08-2015, 18:45
(02-08-2015, 18:04)zorro123 schreef:(02-08-2015, 15:23)HaveHave2222 schreef:(02-08-2015, 15:06)Dimira schreef:(02-08-2015, 09:19)master-magic schreef:(02-08-2015, 08:44)Dimira schreef: Er zullen dan wel veel klanten naar eleven overstappen als er nog meer voetbal abonnementen bij komen denk ik.En sports links laten liggen.
ze kunnen het in het sports pakket steken ook hé
Ik vrees er een beetje voor master,als eleven bij proximus zit zouden ze het dan ook nog gaan aanbieden bij telenet (sports) ik zou me wel kunnen voorstellen mocht telenet eleven kunnen binnenhalen.Maar ik denk dat dit ook een moeilijke opdracht wordt.
Vanuit het standpunt van Telenet : ze gaan moeilijk naast het verloren aanbod kunnen kijken.
Vanuit het standpunt van Eleven Sports: ze gaan moeilijk al die mogelijke abonnees laten links liggen.
toekomst gericht : wat als Eleven zijn zinnen heeft gezet op jupiler league, premier league of bundesliga ??,
kan Telenet zich beter richten op nog andere sporten, en geven ze zo meer sporten dan de telefoonconcurrent,
maar ja wat het ook mag worden nu ???
Abonees,moeten ze in feite niet naar zien.Ik weet nu niet juist wat voor voetbal er allemaal bij eleven zit,maar het ziet er beter en beter uit voor een telenet klant om gewoon op te stappen als eleven daar blijft en niet naar hier komt.Want ik zie nu wijnug voetbal.en er zijn nu velen onder ons die graag voetbal zien maar wat doet men.Die voetbal er uit en wielrennen en balsporten er in..want wat staat er nu op die tv-gids van sports.Gewoon niets.Dan hebben ze wel 8 kanalen maar de helft hebben ze zeker niet nodig.Ik zal blij zijn dat we een jaar verder zijn en dan laat ik die schotel plaatsen,en neem terug proximus.