Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet Nalatigheidskost
#4
Ik vind dit ook niet normaal; allezins, neem contact met Telenet en vraag hen waarom je die aanrekening krijgt?
Misschien heb je iets niet betaald? Of heb je het kwijt gespeeld...

Ik zou maar vlug reageren, voordat men je aansluiting voor Telenet-pakketten afsluit.
Antwoord


Berichten in dit topic
Telenet Nalatigheidskost - door Eva Maria - 10-10-2012, 21:13
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 10-10-2012, 21:45
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 21:48
RE: Telenet Nalatigheidskost - door sportgraag - 10-10-2012, 22:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 23:09
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 16:17
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 16:31
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:33
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:29
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 17:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 17:53