02-10-2015, 18:05
Spike TV is in Nederland en Vlaanderen begonnen met uitzenden in de avond en nacht op het kanaal van Nickelodeon. Teennick en de series daarop zijn daardoor niet meer te zien.
Spike staat voor entertainment met een randje voor volwassenen. Satellietkijkers kenden de zender mogelijk al omdat een Britse versie van dit Amerikaanse kanaal al langer free to air te zien was via de Astra 2 satellliet. De zender brengt originele programma’s in diverse genres zoals actieseries, reality-tv en topsport zoals MMA fighting. Spike is dagelijks te zien van 21.00 uur tot en met 2.30 uur op het kanaal van Nickelodeon bij aanbieders als Telenet in Vlaanderen en Brussel. De programmering bestaat uit actieshows en reality.
Maurice Hols, General Manager Viacom International Media Networks Benelux: De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Daarnaast zal het merk Spike een perfecte aanvulling zijn op ons merk,- en doelgroep portfolio met daarin de merken Comedy Central, Nickelodeon en MTV.
MEER SPIKE IN AANTOCHT
Begin 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spikeprogrammaʼs wil bekijken. Daarmee wordt voorzien in de behoefte van de doelgroep van 20 tot en met 49 jarigen om content non-lineair te consumeren.
Spike staat voor entertainment met een randje voor volwassenen. Satellietkijkers kenden de zender mogelijk al omdat een Britse versie van dit Amerikaanse kanaal al langer free to air te zien was via de Astra 2 satellliet. De zender brengt originele programma’s in diverse genres zoals actieseries, reality-tv en topsport zoals MMA fighting. Spike is dagelijks te zien van 21.00 uur tot en met 2.30 uur op het kanaal van Nickelodeon bij aanbieders als Telenet in Vlaanderen en Brussel. De programmering bestaat uit actieshows en reality.
Maurice Hols, General Manager Viacom International Media Networks Benelux: De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Daarnaast zal het merk Spike een perfecte aanvulling zijn op ons merk,- en doelgroep portfolio met daarin de merken Comedy Central, Nickelodeon en MTV.
MEER SPIKE IN AANTOCHT
Begin 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spikeprogrammaʼs wil bekijken. Daarmee wordt voorzien in de behoefte van de doelgroep van 20 tot en met 49 jarigen om content non-lineair te consumeren.