Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet Nalatigheidskost
#5
(10-10-2012, 22:28)sportgraag schreef: Ik vind dit ook niet normaal; allezins, neem contact met Telenet en vraag hen waarom je die aanrekening krijgt?
Misschien heb je iets niet betaald? Of heb je het kwijt gespeeld...

Ik zou maar vlug reageren, voordat men je aansluiting voor Telenet-pakketten afsluit.

Want ik versta het niet goed dat zei die nalatigheidskost sturen.Normaal sluit telenet als je niet op tijd betaald gewoon je verbinding.En kan je geen televisie meer zien.Die betaling zit dan aangerekend bij je volgend factuur.Meestal krijg je wel per mail of telefonisch bericht dat je niet op tijd hebt betaald en vanaf dat betaald is wordt die verbinding tot stand gebracht.Dat is heel wat anders als bij belgacom daar kan je vragen om in 2 keer te betalen.
Antwoord


Berichten in dit topic
Telenet Nalatigheidskost - door Eva Maria - 10-10-2012, 21:13
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 10-10-2012, 21:45
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 21:48
RE: Telenet Nalatigheidskost - door sportgraag - 10-10-2012, 22:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 23:09
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 16:17
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 16:31
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:33
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:29
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 17:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 17:53