Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet Nalatigheidskost
#6
Volgens mij sluiten ze je niet meteen af als je eens 1 keer 'vergeet' te betalen (of je factuur niet ontvangen hebt).
Die nalatigheidskosten, tja je hebt het factuur niet ontvangen maar dat kan Telenet ook niet weten hé. Maar een normale provider stuurt wel een herinnering zonder bijkomende kosten...
Antwoord


Berichten in dit topic
Telenet Nalatigheidskost - door Eva Maria - 10-10-2012, 21:13
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 10-10-2012, 21:45
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 21:48
RE: Telenet Nalatigheidskost - door sportgraag - 10-10-2012, 22:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 23:09
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 16:17
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 16:31
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:33
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:29
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 17:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 17:53