12-12-2015, 09:04
Telenet trekt begin volgend jaar de prijzen van enkele diensten op. Dat zei topman John Porter vrijdagavond in 'De Afspraak'.
Wat de prijsverhoging concreet betekent voor klanten van de telecomoperator is nog niet duidelijk. "We houden onze prijsaanpassingen zo laag mogelijk", klinkt het. Het is ook nog niet bekend op welke datum de nieuwe prijzen ingaan.
Het bedrijf zal alle klanten persoonlijk informeren over de prijsverhoging, verzekert de Australiër. Die communicatie zal in januari gebeuren en pas "later op het jaar" volgt de effectieve aanpassing van de prijzen.
De topman benadrukt dat "jaarlijkse prijsverhogingen zowat de gewoonte zijn in de telecomwereld". Porter verwacht ook dat er nu minder commotie zal onstaan dan bij eerdere prijsverhogingen. "We moeten onze klanten gewoon uitleggen waarom we dit doen, dan zullen ze er minder aanstoot aan nemen."
Klanten van wie het tarief wordt aangepast, kunnen kosteloos overstappen naar een ander tariefplan of hun contract stopzetten.
Wat de prijsverhoging concreet betekent voor klanten van de telecomoperator is nog niet duidelijk. "We houden onze prijsaanpassingen zo laag mogelijk", klinkt het. Het is ook nog niet bekend op welke datum de nieuwe prijzen ingaan.
Het bedrijf zal alle klanten persoonlijk informeren over de prijsverhoging, verzekert de Australiër. Die communicatie zal in januari gebeuren en pas "later op het jaar" volgt de effectieve aanpassing van de prijzen.
De topman benadrukt dat "jaarlijkse prijsverhogingen zowat de gewoonte zijn in de telecomwereld". Porter verwacht ook dat er nu minder commotie zal onstaan dan bij eerdere prijsverhogingen. "We moeten onze klanten gewoon uitleggen waarom we dit doen, dan zullen ze er minder aanstoot aan nemen."
Klanten van wie het tarief wordt aangepast, kunnen kosteloos overstappen naar een ander tariefplan of hun contract stopzetten.