Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet Nalatigheidskost
#8
(11-10-2012, 16:17)warregubbi schreef: Volgens mij sluiten ze je niet meteen af als je eens 1 keer 'vergeet' te betalen (of je factuur niet ontvangen hebt).
Die nalatigheidskosten, tja je hebt het factuur niet ontvangen maar dat kan Telenet ook niet weten hé. Maar een normale provider stuurt wel een herinnering zonder bijkomende kosten...

In ieder geval ik zeg je ook maar wat m'n moeder heeft meegemaakt,en ze hebben het direct afgesloten want ze heeft naar telenet gebeld en ze zeiden daar dat het het gevolg was omdat ze haar rekening niet had betaald.Daarom raad ik iedereen aan om met een domicilliering te betalen.Gemakelijk en altijd op tijd.Je kan altijd op voorand zien hoeveel je moet betalen op mijn telenet.
Antwoord


Berichten in dit topic
Telenet Nalatigheidskost - door Eva Maria - 10-10-2012, 21:13
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 10-10-2012, 21:45
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 21:48
RE: Telenet Nalatigheidskost - door sportgraag - 10-10-2012, 22:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 10-10-2012, 23:09
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 16:17
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 16:31
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:33
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Luigi'Ke - 11-10-2012, 16:29
RE: Telenet Nalatigheidskost - door warregubbi - 11-10-2012, 17:28
RE: Telenet Nalatigheidskost - door Dimira - 11-10-2012, 17:53