07-01-2016, 03:57
(05-01-2016, 22:38)master-magic schreef:(05-01-2016, 20:30)apestaart12 schreef:(05-01-2016, 20:26)master-magic schreef:(05-01-2016, 18:57)zorro123 schreef: de klanten worden morgen per e-mail op de hoogte gebracht.
En wie het graag nu al weet voor hem/haar persoonlijk, kan naar mijn telenet gaan, als je ingelogd bent : onderaan de pagina
Kheb net nog opgeweest en staat niks bij voor mij,geld het voor idereen de stijging of niet?????
Natuurlijk geldt die prijsstijging voor iedereen, het hangt ook van af welke producten men neemt want sommige producten zijn niet onderhevig aan prijsstijgingen.
Heb nog eens gekeken en nu stond er op,
1.85€ duurder :-(
hoe leg je dit uit :
Er is GEEN prijsaanpassing voor…
- Abonnementen voor mobiele telefonie, zoals King en Kong
- Alle extra zenderpakketten (behalve PRIME Film)
- Huur van de HD Digibox
- Overige tarieven per minuut voor vaste telefonie
en prime film apart is niet meer verkrijgbaar, laat staan geen prijsaanpassing bij play more,
trouwe klanten betalen de prijsstijging van prime film, ook al hebben ze het niet,
nu ja hun telefooncollega doet hetzelfde met trouwe klanten,
en als je nu naar mijn telenet gaat, staat het er nu zeer gedetailleerd, wat er omhoog gaat