29-01-2016, 01:04
(29-01-2016, 00:30)boulder schreef: Wow, 25€!
Voor die prijs heb je bij Telenet het basisabonnement + de huur van een digicorder inbegrepen.
Moeten ze mij nog eens uitleggen waarom je nog TV Vlaanderen zou nemen, als je in de mogelijkheid bent om kabel te nemn.
Van de vrije hardwarekeuze blijft ook niet veel meer over, dat was zowat het enige overblijvende argument.
Maar ze willen met die nieuwe codering nu net die modules opdringen, als je hun hardware niet gebruikt.
En dan kun je dus maar heel weinig meer doen.
EDIT : was eventjes in de war, het is Basic+, dus, het pakket met de meeste zenders.
Maar dan nog, vind het echt wel veel geld.
Als ik de keuze zou moeten nemen tussen TV Vlaanderen Basic+, en Telenet Basisabonnement + Play, dan zou ik wel dat laatste nemen.
Dan zit je aan 26,30€/maand, en je koopt je hardware (digicorder).
Zit je 1,40€/maand duurder, maar lijkt mij dat je toch betere zenders hebt, en het zal toch stabieler zijn qua aanbod dan bij TV Vlaanderen, waar het echt een duiventil is qua zenders.
voor de zenders moet je het niet meer doen,
denk dat de meeste enkel de basis vlaamse zenders kijken en de rest mooi meegenomen is.
wel 1 groot nadeel,heel veel zenders dat tvv heeft is sd en bij telenet in hd,
vb eurosport2 om er 1 te noemen,qua andere zenders heb je bijna gelijkwaardige.
retro bv kan je vergelijken met just,
al is just dagelijks om de 6 uur dezelfde muziek en bij retro is er meer variatie,met dan nadeel dat het geen nederlands is de taal.
hoor ook veel mensen dat overgaan naar telenet dat tvv hebben in mn omgeving om het aantal hd zenders dat telenet nu heeft en meer vlaamse zenders in soms betere beeldkwaliteit.
denk dat ik binnenkort ook cd en tvv buitensmijt,word alsmaar duurder en voor die
enkele zenders.