06-02-2013, 00:03
Door de panne op zondag 3 februari kozen we ervoor om aan al onze klanten met interactieve digitale televisie een gratis film, aflevering van een serie of tv-programma naar keuze uit de TV-theek aan te bieden.
Vanaf maandag 18 februari tot eind maart krijgen alle digitale tv-klanten een brief met een waardebon (geldig tot 30 juni) voor de gratis opvraging uit de TV-theek.
Hoe werkt het?
Als digitale tv-klant krijg je een brief met persoonlijke waardebon op hetzelfde moment als je maandelijkse (e-)aanrekening. Na activering van de waardebon kun je genieten van je gratis film, aflevering van een serie of tv-programma.
We kozen voor een gratis film om zoveel mogelijk klanten te bereiken. We beseffen dat we daarmee niet iedereen tevreden stellen. Onze excuses daarvoor.
Telenet geste
Nog 2 zaken meedelen:
* Youtube filmpje over de panne bij tn:
youtube
* Belgacom community: Er wordt druk gepraat over tn panne
community Belgacom
* Userbase: Ook hier tn klanten die hun beklag doen
userbase
Dit wou ik even dorgeven...
Vanaf maandag 18 februari tot eind maart krijgen alle digitale tv-klanten een brief met een waardebon (geldig tot 30 juni) voor de gratis opvraging uit de TV-theek.
Hoe werkt het?
Als digitale tv-klant krijg je een brief met persoonlijke waardebon op hetzelfde moment als je maandelijkse (e-)aanrekening. Na activering van de waardebon kun je genieten van je gratis film, aflevering van een serie of tv-programma.
We kozen voor een gratis film om zoveel mogelijk klanten te bereiken. We beseffen dat we daarmee niet iedereen tevreden stellen. Onze excuses daarvoor.
Telenet geste
Nog 2 zaken meedelen:
* Youtube filmpje over de panne bij tn:
youtube
* Belgacom community: Er wordt druk gepraat over tn panne
community Belgacom
* Userbase: Ook hier tn klanten die hun beklag doen
userbase
Dit wou ik even dorgeven...