06-02-2013, 01:46
(06-02-2013, 00:03)sportgraag schreef: Door de panne op zondag 3 februari kozen we ervoor om aan al onze klanten met interactieve digitale televisie een gratis film, aflevering van een serie of tv-programma naar keuze uit de TV-theek aan te bieden.
Vanaf maandag 18 februari tot eind maart krijgen alle digitale tv-klanten een brief met een waardebon (geldig tot 30 juni) voor de gratis opvraging uit de TV-theek.
Hoe werkt het?
Als digitale tv-klant krijg je een brief met persoonlijke waardebon op hetzelfde moment als je maandelijkse (e-)aanrekening. Na activering van de waardebon kun je genieten van je gratis film, aflevering van een serie of tv-programma.
We kozen voor een gratis film om zoveel mogelijk klanten te bereiken. We beseffen dat we daarmee niet iedereen tevreden stellen. Onze excuses daarvoor.
Telenet geste
Nog 2 zaken meedelen:
* Youtube filmpje over de panne bij tn:
youtube
* Belgacom community: Er wordt druk gepraat over tn panne
community Belgacom
* Userbase: Ook hier tn klanten die hun beklag doen
userbase
Dit wou ik even dorgeven...
voor iets dat ze konden voorzien is dat wel poverkes,wat met mensen die internet nodig hebben voor hun zaak ofzo,
die waren al die uren niet bereikbaar.