11-01-2017, 11:36
Vanaf 19 februari 2017 passen we de prijs van een aantal van onze diensten aan. Voor u komt er in totaal € 1.95 per maand bij op uw aanrekening.
We weten dat u het als klant belangrijk vindt dat we persoonlijk en transparant communiceren. Daarom geven we u hier graag een woordje uitleg bij.
Iedereen doet hoe langer hoe meer online.
Tegelijk verwachten we altijd en overal de beste surfervaring.
Daarbij stellen we hogere eisen aan onze digitale netwerken, toepassingen en diensten. Helemaal terecht.
Daarom blijft Telenet constant investeren in straffe technologie en een gepersonaliseerde service.
Hoe snel het dataverbruik ook stijgt, hoe explosief het aantal geconnecteerde toestellen ook toeneemt, we willen u het strafste netwerk en de beste service blijven bieden.
We bedanken u alvast voor uw vertrouwen.
Wat houdt de prijsaanpassing precies voor u in?
Op volgende diensten waarvoor u klant bent, is er een prijsaanpassing van toepassing: internet, kabeltelevisie, digitale televisie, vaste telefonie en mobiel.
De prijsaanpassing houdt voor u een totale verhoging in van uw maandelijkse aanrekening met € 1.95 (berekend op basis van uw situatie op 02/01/2017).
Dit bedrag is exclusief uw gesprekskosten in piekuren of meerverbruik buiten de inbegrepen belminuten van uw vaste telefonie-abonnement, en exclusief uw mobiel telefonieverbruik buiten de inbegrepen belminuten van uw mobiel abonnement.
Aanpassing van verbruikstarieven
Binnen het FreePhone Europe-abonnement wordt het tarief voor bellen in piekuren naar vaste en mobiele nummers in Europa verhoogd met € 0,05/minuut.
Het tarief voor de verbindingskost voor bellen in piekuren naar vaste en mobiele nummers in België, de Verenigde Staten en Canada verhoogt met € 0,05/gesprek.
Deze verhogingen zijn ook van toepassing op uw gesprekken in de daluren, bij meerverbruik bovenop uw 2.000 gratis inbegrepen belminuten.
De prijs voor mobiel bellen met uw King Supersize, bij meerverbruik bovenop de inbegrepen belminuten in uw mobiel abonnement, verhoogt met € 0,05/min
Wat zei ik money money money
We weten dat u het als klant belangrijk vindt dat we persoonlijk en transparant communiceren. Daarom geven we u hier graag een woordje uitleg bij.
Iedereen doet hoe langer hoe meer online.
Tegelijk verwachten we altijd en overal de beste surfervaring.
Daarbij stellen we hogere eisen aan onze digitale netwerken, toepassingen en diensten. Helemaal terecht.
Daarom blijft Telenet constant investeren in straffe technologie en een gepersonaliseerde service.
Hoe snel het dataverbruik ook stijgt, hoe explosief het aantal geconnecteerde toestellen ook toeneemt, we willen u het strafste netwerk en de beste service blijven bieden.
We bedanken u alvast voor uw vertrouwen.
Wat houdt de prijsaanpassing precies voor u in?
Op volgende diensten waarvoor u klant bent, is er een prijsaanpassing van toepassing: internet, kabeltelevisie, digitale televisie, vaste telefonie en mobiel.
De prijsaanpassing houdt voor u een totale verhoging in van uw maandelijkse aanrekening met € 1.95 (berekend op basis van uw situatie op 02/01/2017).
Dit bedrag is exclusief uw gesprekskosten in piekuren of meerverbruik buiten de inbegrepen belminuten van uw vaste telefonie-abonnement, en exclusief uw mobiel telefonieverbruik buiten de inbegrepen belminuten van uw mobiel abonnement.
Aanpassing van verbruikstarieven
Binnen het FreePhone Europe-abonnement wordt het tarief voor bellen in piekuren naar vaste en mobiele nummers in Europa verhoogd met € 0,05/minuut.
Het tarief voor de verbindingskost voor bellen in piekuren naar vaste en mobiele nummers in België, de Verenigde Staten en Canada verhoogt met € 0,05/gesprek.
Deze verhogingen zijn ook van toepassing op uw gesprekken in de daluren, bij meerverbruik bovenop uw 2.000 gratis inbegrepen belminuten.
De prijs voor mobiel bellen met uw King Supersize, bij meerverbruik bovenop de inbegrepen belminuten in uw mobiel abonnement, verhoogt met € 0,05/min
Wat zei ik money money money