10-02-2017, 17:12
(10-02-2017, 15:35)master-magic schreef:(10-02-2017, 13:59)Dimira schreef:(09-02-2017, 18:26)master-magic schreef: Dan mogen hun servers niet uitliggen zoals vandaag en de vorige 2 keer al,
En er is al 1 minder klant bij hen met facturen dat elke maand nooit kloppen.
Ze zijn ook maar net bezig hé master denk jij dat het bij een ander niet gebeurt? Ik heb vroeger ook bij Belgacom gezeten en je weet best wat je daar leest op dat forum dus ik lieg niet.
Maar pas bezig ????
Orange/mobistar bestaat al jaren en met tv zijn ze al jaar en half bezig,
Maar daar heeft het niks mee te maken,hun klantendienst is te ondergeschikt voor zo dingen,weten heel veel niet.
Tegen jou hebben ze ook gezegd dat je de slimste thuis bent zeker. Precies of ik dat niet wist. Ik weet ook wel dat ze onlangs veranderd zijn van naam, maar dat ze hier niet in Vlaanderen te krijgen waren. Enkel aan enkele proefpersonen. Want ik had laat mij nu namelijk laten inschrijven.