11-02-2017, 22:05
(11-02-2017, 17:13)natte schreef:(10-02-2017, 20:43)master-magic schreef:master is nog bij lees ik(10-02-2017, 20:19)natte schreef:(10-02-2017, 15:35)master-magic schreef:master is nog bij lees ik(10-02-2017, 13:59)Dimira schreef:(09-02-2017, 18:26)master-magic schreef: Dan mogen hun servers niet uitliggen zoals vandaag en de vorige 2 keer al,
En er is al 1 minder klant bij hen met facturen dat elke maand nooit kloppen.
Ze zijn ook maar net bezig hé master denk jij dat het bij een ander niet gebeurt? Ik heb vroeger ook bij Belgacom gezeten en je weet best wat je daar leest op dat forum dus ik lieg niet.
Maar pas bezig ????
Orange/mobistar bestaat al jaren en met tv zijn ze al jaar en half bezig,
Maar daar heeft het niks mee te maken,hun klantendienst is te ondergeschikt voor zo dingen,weten heel veel niet.
moet nog groeien hee
Veel groeien is er niet aan he,ze nemen een deel van het telenet aanbod over,
Ze zouden nu al moeten op orde zijn,met het satellietaanbod zei je ook dat ze moeten groeien maar zijn er toch toen wel mee gestopt wegens te weinig klanten,
Zolang ze de verplichting gsm behouden gaan ze nooit veel groeien,
Ken al 3 mensen met mij erbij dat het weg doen wegens de factuur dat niet klopt,
Nog steeds na deze week nieuwe update te hebben gehad het beeld en geluid probleem van 3 sec niet synchroon,
Irritant bij zappen en opnames waar het langer duurt.
Ja orange gaat mij zelf een brief sturen met gegevens om alles naartoe te sturen en waarschijnlijk nog een factuur ook.
Normaal heb ik het niet meer volgens de site want zie niks meer op mijn klanten login,enkel de facturen.
Eens dat weg is het weer meer of genoeg.
Kijk toh nig amper tv en als ik kijk is het de standaart zenders of films op bluray of dvd of die dat op de nas nog staan van opnames van film1 enz.