08-03-2013, 10:04
(08-03-2013, 00:24)master-magic schreef:(07-03-2013, 23:08)Dimira schreef:(07-03-2013, 20:53)apollo schreef:(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,Waarom betalen we die lui?
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd,
dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen
maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen,
na de server problemen enkele weken geleden met het internet.....
sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op,
net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren
Als dat zo doorgaat, tn buiten. Het zal rap gedaan zijn.
wat bedoel je hier mee?Er is vandaag toch nog niets mis gegaan enkel dat het wat traagjes vooruit gaat als je vergelijkt tegenover bij de concurentie.
vraag eens wat er wel goed gaat,telenet heeft 3 weken mijn overgang naar proximus tegen gehouden,
waarom,ik weet het niet.
als ze met alles zo zijn.....
Ja dat heb ik gelezen van de week.Dat is toch ook schandalig.Denk nu wel dat ze het op een ander bij de één en de ander nu af en toe ook zo eens proberen te rekken.Trouwens zullen ze denken een klant is een klant.en die zien ze nooit graag vertrekken.