20-03-2017, 08:37
Het logo van Eurosport voor PyeongChang 2018 helpt een nieuw tijdperk te definiëren voor Europa’s belangrijkste bestemming op sportgebied en ‘s werelds grootste sportevenemen. Het logo combineert het bestaande woordmerk van Eurosport met het lettertype van het PyeongChang-logo in combinatie met de Olympsche ringen en reflecteert een wintersport-setting. Eurosport introduceert dit op al haar platformen in de aanloop naar en tijdens PyeongChang 2018.
Meest digitale spelen ooit
Eurosport brengt tijdens de Winterspelen van 2018 meer dan honderd evenementen live en on demand via elk scherm en platform. Daarmee worden de Olympische Spelen van PyeongChang 2018 volgens Eurosport de meest digitale ooit.
Meest digitale spelen ooit
Eurosport brengt tijdens de Winterspelen van 2018 meer dan honderd evenementen live en on demand via elk scherm en platform. Daarmee worden de Olympische Spelen van PyeongChang 2018 volgens Eurosport de meest digitale ooit.